لیلی عاج؛ عضو هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد:

سطح کیفی جشنواره بیش از حد انتظار بود/ همه استان باید از جشنواره مرصاد حمایت کنند

کد خبر: 309751
|
15:05 - 1402/02/28
نسخه چاپی
سطح کیفی جشنواره بیش از حد انتظار بود/ همه استان باید از جشنواره مرصاد حمایت کنند
لیلی عاج؛ عضو هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: سطح کیفی جشنواره بیش از حد انتظار بود و همه استان باید از جشنواره مرصاد حمایت کنند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،لیلی عاج؛ عضو هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سطح کیفی جشنواره بیش از حد انتظار من بود اما نکته مهم این است که هر کاری ایده‌ای دارد هرچند در اجرا موفق نباشد و انسان متوجه نقصان امکانات می شود. وی عنوان کرد: همین که در شهرستان اسلام‌آبادغرب تا این اندازه به هنر تئاتر اهمیت داده می شود یک امتیاز بزرگ است و حتی سطح جشنواره از انتظارات هم بالاتر بوده رعایت جزئیات خیلی کوچکی باعث بالاتر رفتن سطح بسیاری از کارها می شود که این نکته هم با یک تذکر ساده قابل رفع است. این هنرمند گفت: اینکه جشنواره ای به سیزدهمین دوره خود رسیده است یعنی در حال طی کردن دوران بلوغ است. 

 

لیلی عاج در ادامه سخنانش گفت: باید بیشتر به رشد و کیفیت جشنواره توجه شود مضاف بر اینکه جشنواره مرصاد تنها جشنواره تئاتر استان کرمانشاه که هر سال برگزار شد و همین موضوع می‌تواند این جشنواره را تبدیل به جشنواره محوری استان کرمانشاه کند که آثار برتر ابتدا در مرصاد ارزیابی شوند 

 

وی افزود : بخش نمایشنامه نویسی باعث بالاتر رفتن سطح محتوایی جشنواره مرصاد می‌شود و باید بیشتر به این بخش توجه کرد همه استان باید خیلی از این جشنواره حمایت کنند.

 

 

عضو هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد خاطرنشان کرد: جای خالی بزرگان هنر کرمانشاه و کشور در این جشنواره احساس می‌شود و انتظار می‌رود که حضور یابند و یا از این بزرگان حمایت به خصوص حمایت مالی صورت گیرد تا کیفیت جشنواره را بیشتر کنند.

 

عاج در پایان گفت : ان شاءالله خداوند عشق از تئاتر را در دل همه مسئولین قرار دارد تا حمایت ایشان از جشنواره صورت گیرد 

 

گفتگو نگار:  فریبا‌مرادپناه/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها