در راستای گرامی داشت شهدای عملیات بیت المقدس

یادواره شهدای فتح خرمشهر در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 309783
|
16:47 - 1402/03/05
نسخه چاپی
یادواره شهدای فتح خرمشهر در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
یادواره شهدای فتح خرمشهر در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، یادواره شهدای آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس به همت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ناحیه اسلام آباد غرب پیش از نماز جمعه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین، آحاد و اقشار جامعه، فرماندهان و نیروهای ارتش، سپاه، انتظامی و بسیج مردمی در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

 

سید امین موسوی سخنران این مراسم با اشاره به آیات و روایات قرآن گفت: شهدا زنده اند و نزد پروردگار روزی می.خورند گرچه برخی افراد راه می روند و آب و غذا می خورند اما چون در مسیر حق گام بر نمی‌دارند انگار که مرده اند.

 

وی با اشاره به اسناد تاریخی عنوان کرد: به گواهی تاریخ جغرافیای ایران یک جغرافیای ویژه است و در طول ۳۰۰ سال گذشته ایران ۲۴ بار مورد حمله دشمنان واقع شده است و چون نتوانسته از خود دفاع کند نصفی از خاک میهن‌مان از آن جدا شده است. وی افزود: در دوران دفاع مقدس جنگ گسترده‌ای بر علیه ایران شکل گرفت و طبق آثار و مستندات به دست آمده از ۱۹ کشور اسیر گرفته شد در حالیکه جنگ به کشور ما تحمیل شده بود و شخص خائنی مثل بنی‌صدر فرمانده کل قوا بود، ارتش انسجام لازم را نداشت، سپاه تازه تشکیل شده بود و مسئولین ما تجربه کافی نداشتند اما رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) مردم را به میدان آورد و اجازه ندارد در طول ۸ سال جنگ با جانفشانی رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج مردمی حتی یک وجب از خاک کشور ما جدا شود.

 

 

استاد موسوی خاطر نشان کرد: برخلاف ۲۳ جنگ تاریخی گذشته، رزمندگان اسلام در کنار ملت بودند و مردم هم در کنار رزمنده‌ها در مقابل تجهیزات گسترده و دشمنان تا بن دندان مسلح مقابله کردند. وی بیان داشت: عواملی نظیر؛ اعتقادات راسخ، آموزش های سخت و فشرده، شجاعت، ایثار، قدرت ایمان و رهبری امام راحل باعث مقاومت و پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس گردید.

 

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به مشکلاتی که کشورهای بزرگ جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند گفت: اکثر کشورها با بحران آشوب های اجتماعی و نافرمانی مدنی روبرو هستند همچنان که شاهد هستیم این آشوب ها در آمریکا، فرانسه اسرائیل و ... درگیر آن هستند. وی افزود: بحران دیگری غرب با آن درگیر است بحران حرامزادگی است در واقع غربی‌ها برای سلطه بر جهان و غلبه بر اعتقادات دینی به دنبال انحطاط اخلاقی در جهان هستند به همین دلیل در کشورهای غربی شاهد ازدواج همجنس بازان و به رسمیت شناختن ازدواج محارم با یکدیگر هستیم و می خواهند این انحطاط اخلاقی را برای فروپاشی خانواده‌ها و از بین بردن اعتقادات دینی ضد استکباری آن را به دیگر کشورها به ویژه در بین ملت‌های مسلمان شیوع دهند.

 

سید امین موسوی خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان به برکت رهبری مقام معظم رهبری رهبری، تداوم راه امام خمینی(ره) و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هم اکنون دشمنان جرأت نمی کنند از لحاظ نظامی به تقابل با جمهوری اسلامی ایران برخیزند اما از جنبه‌های دیگر جای کار بسیار وجود دارد و ما وظیفه داریم که به جهاد تبیین بپردازیم تا مشکلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ما نیز برطرف شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد