با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و مسئولین شهرستان صورت گرفت:

رونمایی از دو جلد کتاب "سی‌بی‌آر" و "ده‌نگ‌دل" به زبان کردی بنام شاعر معلول اسلام آبادی

کد خبر: 309803
|
16:32 - 1402/03/09
نسخه چاپی
رونمایی از دو جلد کتاب "سی‌بی‌آر" و "ده‌نگ‌دل" به زبان کردی بنام شاعر معلول اسلام آبادی
با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و مسئولین شهرستان از دو جلد کتاب "سی‌بی‌آر" و "ده‌نگ‌دل" به زبان کردی بنام شاعر معلول اسلام آبادی رونمایی بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  از دو جلد کتاب "سی‌بی‌آر" و "ده‌نگ‌دل" به زبان کردی بنام شاعر معلول اسلام آبادی (فردین همت‌فر) امروز با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، فرماندار ،رئیس بهزیستی ،رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی، کارشناسان ومددکاران موسسه خیریه عطرگل نبوی شهرستان اسلام آبادغرب رونمایی شد.

 

شهبازی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه، پس از رونمایی از این کتاب‌ها گفت معلولیت محدودیت است اما ناتوانی نیست.

 

وی بیان داشت : در راستای حمایت از کتاب وهم چنین احیای روحیه امید در وجود برخی از معلولان  که حقا نا امید شده اند ،این کتاب‌ها باید در مراکز بهزیستی نگهداری شوند تا معلولین بدانند که می توانند از توانایی های پنهان خود برای زندگی بهتر استفاده کنند. 

 

 

حمیدرضا کرمي فرماندارشهرستان اسلام آباد در رونمایی آثار ادبی فردین همت فر گفت :توانمند های این فرد معلول باعث افتخار وسربلند ی برای منطقه است.

 

حسین صفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بعد از معیشت وهزینه درمان مناسب سازی فرهنگی معلولان از برنامه های جدی بهزیستی می باشد، وامروز از این نویسنده معلول به عنوان خلاق فرهنگی ،نویسنده وهنرمند تجلیل می نماییم . 

فردین همت فر نویسنده این آثار ادبی گفت: نوشتن این کتاب‌ها آرامش خاصی به من داد ،می خواهم  به افراد ناامید این امید بدهم که من با اینکه معلول هستم توانستم این دوجلد کتاب را با تمام درد و رنج به مرحله چاپ برسانم وهیچ چیز نمی تواند اراده انسان حتی معلول را محدود کند، بلکه انسان اگر اراده وامید داشته باشد می تواند دست به هر خلاقیتی بزند. 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد