امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

الگوهای رفتاری و سیره مدیریتی شهید رجایی باید در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

کد خبر: 310081
|
14:41 - 1402/06/03
نسخه چاپی
الگوهای رفتاری و سیره مدیریتی شهید رجایی باید در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد
امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: الگوهای رفتاری و سیره مدیریتی که در وجود شهید رجایی و چنین شخصیت هایی می بینیم باید در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهرستان اظهار داشت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع)جاذبه‌ای دارد که به سمت خودش هدایت می‌کند این جذبه امام حسین(ع) در اربعین سال 61 هجری شروع شد چنانچه جابربن عبداالله را از مدینه به سوی کربلا کشاند و هر ساله این جاذبه با اثرگذاری عمیق خودش در روح قلب شیعیان و تمام آزادگان جهان را به سمت خودش می‌کشاند.

 

وی افزود: وقتی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) خون قلب خود را به آسمان پاشید، این خون هرساله در ایام اربعین حسینی به جوش و خروش می افتد و از اقصی نقاط جهان به سوی کربلا راه می‌افتد.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، هفته دولت را به مردم و همه دولتمردان به ویژه شورای اداری شهرستان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: این عزیزانی که شبانه روز برای خدمت به مردم زحمت می‌کشند و موجبات ایران قوی را فراهم می‌آورند پیروز، سربلند و سلامت باشند.

 

وی افزود: شهید رجایی اسوه و تراز یک مدیر انقلاب اسلامی است و این شهید والامقام مصداق آیات قرآنی است که اهتمام فراوانی به نماز اول وقت داشت و اگر بدلیل مشغله کاری در دوران نخست وزیری و ریاست جمهوری نمازشان به تأخیر می‌افتاد خودشان را جریمه می‌کردند و دو روز روزه می‌گرفتند.

 

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب بیان داشت: شهید بهشتی که خود یکی از اسوه‌های انقلاب است درخصوص شهید رجایی می‌فرماید؛ عمل ایشان تأثیرات عملی مثبت در ما ایجاد کرده است، لذا جا دارد ما نیز الگوهای رفتاری و سیره مدیریتی که در وجود شهید رجایی و چنین شخصیت هایی می بینیم را در سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

وی افزود: مسئولین باید با زیرمجموعه خود ارتباط دوسویه داشته باشند و فضای نقد باز باشد و اگر چنین نباشد تبدیل به انتقادات و تخریب‌های پشت پرده می‌شود و ما باید این فضا را برای زیردستان و مردم فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به شعارهای دولت آیت الله رئیسی گفت: حدود 70 شعار از دولت ریاست جمهوری دولت سیزدهم احصا شده که بخش عظیمی از آنها تحقق یافته که این برگ زرین و کارنامه‌ای افتخارآمیز برای دولت سیزدهم است.

 

وی افزود: در کودتای 28 مرداد قبل از پیروزی انقلاب دو کشور موجب براندازی دولت وقت شدند در حالیکه سال قبل بالغ بر 40 سرویس جاسوسی کشورهای مختلف بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت داشتند اما الحمدلله به مدد الهی نقشه دشمنان نقش برآب شد و با وجود چنین مشکلاتی دولت کار خود را آغاز کرده و در برخی وعده‌ها موفق بوده و برای برخی دیگر نیز لازم است اهتمام بیشتری به خرج داده شود.

 

وی برخی اقدامات دولت از جمله؛ واکسیانسیون کرونا، مدیریت بازار ارز با وجود دشمنی‌های دشمنان، حذف ارز ترجیحی، ادامه عزتمندانه برجام، ساماندهی مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی افراد پر درآمد، رتبه‌بندی معلمان عزیز، افزایش صادرات نفت، بحث جهش و رونق تولید، صدور مجوزهای کسب و کار و حذف امضاءهای طلایی و ... اشاره کرد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی عنوان کرد: یکی از عوامل عقب افتادگی دولت در برخی امورات غیرهمسو بودن برخی مدیران با دولت است.

وی افزود: دیپلماسی عزتمندانه که این دولت در پیش گرفته است از نقاط قوت این دولت است که علاوه بر ارتباط با همسایگان با کشورهای اروپایی، آفریقایی و آمریکایی تعامل دولت در حال افزایش است و عضویت دولت در پیمان شانگهای و بریکس از نکات مثبت تعامل سیاسی و اقتصادی دولت با سازمان‌ها و کشورهای جهان است که حذف دلار و حذف ارز تک قطبی از برنامه‌های مهم این سازمان است.

امام جمعه شهرستان گفت: در استان کرمانشاه نیز تلاش های زیادی توسط استاندار محترم(دکتر صحرایی) و همکاران ایشان صورت گرفته است که با توجه به اینکه کرمانشاه انباشتی از مشکلات دارد نیاز است مسئولین تلاش بیشتری داشته باشند البته عدم ثبات سیاسی و جابجایی استاندار و دخالت نمایندگان مجلس موجب تأخیر در خدمات دولت در استان کرمانشاه گردید.

 

وی با گرامی‌‍داشت هفته بسیج اصناف یاد شهدای این قشر معظم را گرامی داشت و به روح همه شهدا درود فرستاد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب