بهروز فتاحی؛

خادم موکب در اسلام‌آبادغرب 60 میلیون تومان پول نقد و مدارک هویتی زائران اربعین را به صاحبش برگرداند

کد خبر: 310090
|
14:52 - 1402/06/07
نسخه چاپی
خادم موکب در اسلام‌آبادغرب 60 میلیون تومان پول نقد و مدارک هویتی زائران اربعین را به صاحبش برگرداند
مبلغ 60 میلیون تومان پول نقد و مدارک هویتی زائران اربعین حسینی توسط بهروز فتاحی خادم موکب در اسلام‌آبادغرب به صاحبش برگردانده شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مبلغ 60 میلیون تومان پول نقد و مدارک هویتی زائران اربعین حسینی  توسط خادم موکب (کارمند وظیفه شناس دانشگاه پیام نور اسلام‌آبادغرب) به صاحبش بازگشت. 

 

 آقای «بهروز فتاحی» خادم بسیجی و کارمند دانشگاه، کیف پول حاوی 60 میلیون وجه نقد و پاسپورت و کارتهای بانکی و مدارک هویتی را به صاحبش که به همراه خانواده از زائران اربعین حسینی بودند بازگرداند. 

 

این کارمند وظیفه شناس که مسئول ستاد اربعین حسینی دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب می باشند با نیت خیر و حس انسان دوستی و خدمت به زائران اربعین امام حسین (ع) برای شناسایی و تحویل کیف پول به صاحب اصلی، با شماره موجود در کیف تماس گرفته و زائران از قصرشیرین به اسلام آبادغرب برگشته و پول و مدارک خود را از ایشان تحویل گرفتند. 

 

دکتر رحمت اله پرندین رئیس دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب ضمن تشریح جزئیات این کار خداپسندانه، از امانتداری آقای بهروز فتاحی قدردانی کردند.

 

بهروز فتاحی خادم بسیجی و فرمانده پایگاه مقاومت حضرت ابالفضل(ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف ما و جمعی از جوانان بسیجی خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع)  و عاشقان ولایت می‌باشد و شب گذشته زمانی که متوجه کیف بدون صاحب در موکب ورودی شهر اسلام‌آبادغرب شدم بلافاصله پس از بررسی و پیگیری با صاحب آن که به همراه چندین خانواده از مرز خسروی قصد عزیمت به کربلای معلی را داشتند تماس گرفتم که بامداد به شهر اسلام‌آبادغرب برگشتند و و پول و مدارک خود را تحویل گرفتند.

 

وی گفت: وقتی خوشحالی آن خانواده که زائر اباعبدالله الحسین(ع) بودند را مشاهده کردم من نیز از ته قلب شاد شدم و خدا را شکر نمودم که بنده را وسیله‌ای برای شادی دل این خانواده مومن قرار دادند و پس از اینکه امانت را به دست صاحب اصلی آن رساندم با خیال آسوده سر بر بالین گذاشتم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب