به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 310105
|
15:52 - 1402/06/11
نسخه چاپی
تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان اسلام‌آبادغرب
به مناسبت هفته دولت از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان اسلام‌آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته دولت امروز آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان در مجتمع غدیر اسلام‌آبادغرب برگزار شد.


در این مراسم حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان در سخنانی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در یک سال اخیر همه مدیران و کارمندان برای اعتلای دولت تلاش کردند اما به نمایندگی از این عزیزان و بر اساس شاخص‌هایی همچون تکریم ارباب رجوع، جذب و هزینه به موقع اعتبارات، حضور منظم در جلسات و برنامه‌های شهرستان، انجام به موقع ماموریت‌های محوله و... امروز تعدادی از مدیران نمونه شهرستان معرفی خواهند شد. 


فرماندار شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات به زوار اباعبدالله احسین(ع) اشاره کرد و گفت: جوانان این شهرستان با فرهنگ غنی معنوی و شور و شعور حسینی در موکب‌ها درحال ارائه خدمات به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) هستند. 

 


حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام‌آبادغرب در ادامه این مراسم، هفته دولت را تبریک گفت و عنوان کرد:  هر چه بیشتر با اهل بیت(ع) ارتباط برقرار کنید و صاحب معنویت و تقوا باشید با انگیزه‌تر به مردم خدمت می‌کنید در این راستا لازم است مدیران پیشرو باشند. 


وی افزود: امروز دولت آقای رئیسی در بسیاری از شاخص‌ها از جمله تعامل با دنیا ظرفیت‌ها را فعال کرده و لازم است در دستگاه‌های دولتی از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده نمود.


در خاتمه این مراسم از مدیران ادارات، بنیاد مسکن، هلال احمر، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد، ثبت احوال، کتابخانه‌های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری اسلام‌آبادغرب، شهرداری حمیل، اداره برق و کمیته امداد حمیل بعنوان مدیر نمونه و دستگاه برتر و همچنین از تعدادی از کارمندان نمونه ادارات با اهدا لوح یادبود تجلیل بعمل آمد. 

 

انتهای پیام/
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب