به مناسبت گرامی‌داشت هفته فراجا

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 310208
|
12:38 - 1402/07/15
نسخه چاپی
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت هفته فراجا در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته فراجا با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورای تامین، شورای اداری شهرستان و جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران اسلام آباد غرب در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.



سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و با ارائه گزارشی از عملکرد ها و خدمات فراجا درشهرستان، اظهار کرد: نیروهای انتظامی شهرستان از سال گذشته تاکنون بیش از 120 هزار خدمت شامل پلیس‌های تخصصی؛ راهور، فتا، انتظامی و ... به مردم ارائه شده است.


در ادامه حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب و حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان با گرامیداشت شهدا و تبریک هفته فراجا، از زحمات شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.


در خاتمه این آیین با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارکنان ساعی و منتخبین پرسنل یگان انتظامی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها