فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست اطلاعاتی و نظامی خود به تحریف واقعیت‌ها و مظلوم‌نمایی روی آورده است

کد خبر: 310234
|
09:33 - 1402/07/24
نسخه چاپی
رژیم صهیونیستی برای جبران شکست اطلاعاتی و نظامی خود به تحریف واقعیت‌ها و مظلوم‌نمایی روی آورده است
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست اطلاعاتی و نظامی خود به تحریف واقعیت‌ها و مظلوم‌نمایی روی آورده تا جای جلاد و شهید را عوض کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند  در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: سیاست دشمنان  اسلام، مسلمین و ملت ایران همواره در داخل و خارج از کشور ایران بر این پایه بوده که آدرس غلط به مسلمانان بدهند، واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند و حقایق را پنهان کنند تا به اهداف مأموریت خود برسند.

 

وی افزود: هر آنچه مسلمانان از جنگ روانی  دشمنان ضربه خورده اند در بحث تبلیغات سوء دشمنان است که ریشه آن به سال‌های گذشته برمی‌گردد که آنها بدنبال پروپاگاندای رسانه‌ای برای رسیدن به اهداف پلید خود بوده‌اند.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: دشمنان خارجی، منافقین و ایادی آنها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات گسترده رسانه‌ای انجام می‌دهند که داشته‌ها و دستاوردهای انقلاب و ملت ایران را کم اهمیت جلوه دهند و مشکلات و کمبودها را بزرگنمایی کنند.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی هم اینک در عملیات اخیر طوفان الاقصی از مسلمانان و محور مقاومت شکست سنگینی خورده  اما با وجود اقدامات تلافی جویانه با قدرت آتش بیشتر برای جبران شکست اطلاعاتی و نظامی خود به تحریف واقعیت‌ها و مظلوم‌نمایی روی آورده تا جای جلاد و شهید را عوض کند.

 

سرهنگ یوسف‌وند با در باب اهمیت اینکه باید روشنگری کرد تا جای جلاد و شهید عوض نشود این فرموده مقام معظم رهبری را یادآوری کرد؛ « من توصیه می‌کنم به کسانی که اهل فکرند، اهل تأمّلند و راجع به دهه‌ی ۶۰ قضاوت میکنند، جای شهید و جلّاد عوض نشود! در دهه‌ی ۶۰، ملّت ایران مظلوم واقع شد؛ تروریست‌ها و منافقین و پشتیبان‌های آنها و قدرتهایی که آنها را به وجود آورده بودند و دائماً در آنها می‌دمیدند، به ملّت ایران جفا کردند، بدی کردند؛ ملّت ایران در موضع دفاع قرار گرفت، امّا دفاع کرد و پیروز شد و بحمدالله آن توطئه‌های آنها را خنثی کرد.»

 

وی خاطرنشان کرد: در ماجرای اغتشاشات سال گذشته نیز نیز بدنبال این بود کسانی که خرابکاری می‌کردند و برهم زننده نظم عمومی و امنیت جامعه بودند را شهید معرفی کنند و برعکس مدافعان امنیت را جلاد معرفی کنند که الحمدلله با بصیرت مردم راه به جایی نبردند و توطئه‌های آنها نقش برآب شد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، تنها راه مقابله با جنگ رسانه‌ای و دروغ پردازی دشمنان را «جهاد تبیین» دانست و همه ملت ایران و مسلمانان سراسر جهان باید این جهاد را واجب قطعی و فوری بدانند و در دستور کار خود قرار دهند تا رژیم جلاد کودک‌کش(اسرائیل) با مردم مظلوم غزه عوض نشود.

 

وی تصریح کرد: دفاع مشروع در برابر حمله ددمنشانه و جنایتکارانه رژیم غاصب اسرائیل حق مردم فلسطین است و مردم مظلوم فلسطین انشاءالله به حق خود خواهند رسید.

 

یوسف‌وند عنوان کرد: ما نیز با تأسی از مقام معظم رهبری از اقدام شجاعانه، مدبرانه و هوشمندانه نیروهای مقاومت حمایت می‌کنیم و حمله وحشیانه و بمباران اماکن غیرنظامی و کشتار کودکان و خانواده‌های بی‌دفاع را محکوم می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد