فرماندار اسلام آبادغرب:

کشتار فجیع مردم بی‌دفاع غزه از نشانه‌های درماندگی رژیم کودک‌کش اسرائیل است

کد خبر: 310241
|
09:17 - 1402/07/26
نسخه چاپی
کشتار فجیع مردم بی‌دفاع غزه از نشانه‌های درماندگی رژیم کودک‌کش اسرائیل است
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: بمباران گسترده و کشتار فجیع زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع غزه زده است و این از نشانه‌های استیصال و درماندگی این رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به پیروزی عملیات طوفان الاقصی، اظهار داشت: پیروزی این عملیات جای تبریک به تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان دارد چون جبهه مقاومت و بویژه حماس طوفانی به پا کردند که صهیونیست‌ها و فرماندهان نظامی آنها در باورشان نمی‌گنجید که این جوانان فلسطینی که سال‌ها زیر چکمه‌های رژیم غاصب اسرائیل بودند به یک باره با غرشی رعدآسا طوفانی به پا کنند و بر سر اسرائیل فرود بیایند.


وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری عنوان کرد: اسرائیل «شکست غیرقابل ترمیم» خورده است چرا که رژیم غاصب اسرائیل با تمام ادعاهای واهی و دستگاه‌های عریض و طویل جاسوسی و اطلاعاتی خود در هنگام آغاز طوفان الاقصی سیلی محکمی از رزمندگان جبهه مقاومت خورد.



فرماندار اسلام آبادغرب گفت: اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی به شدت غافلگیر شد و علاوه بر اینکه هیمنه پوشالی ارتش شکست ناپذیر آنها در نظر جهانیان شکسته شد، جبهه مقاومت با موشک‌های بروز خود نسخه گنبد آهنین اسرائیل را در هم پیچید.


وی افزود: رژیم صهیونیستی در تبلیغات گسترده رسانه‌ای، خود را چهارمین قدرت نظامی دنیا نامیده بود اما جوانان فلسطینی و حماس در این عملیات الاقصی در مقابل جهانیان ابهت پوشالی اسرائیل کودک‌کش را شکستند.


کرمی خاطرنشان کرد: تا پیش از عملیات پیروز طوفان الاقصی اسرائیل در بین برخی کشورهای اروپایی و منطقه‌ای خود را ابرقدرت معرفی کرده بود که با این شکست و تحقیر جهانی، منافع نظامی و سیاسی و اقتصادی وی در جهت تحت فشار قرار گرفت.



وی بیان داشت: رژیم منحوس صهیونیستی برای فرار از زیر فشار تحقیر اسرائیل در افکار عمومی دنیا توسط جبهه مقاومت دست به بمباران گسترده و کشتار فجیع زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع غزه زده است و این از نشانه‌های استیصال و درماندگی این رژیم کودک‌کش اسرائیل است.


وظیفه ما وتمام ملت‌های مسلمان حمایت از مظلوم است و در این راستا از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم لذا باید شعارهای جبهه مقاومت و پرچم فلسطین در سراسر جهان برافراشته شود تا استکبار جهانی و حامیان این رژیم غاصب بدانند که جهان اسلام و آزادی خواهان جهان پشتبان مردم فلسطین هستند.


فرماندار اسلام آبادغرب از حضور پرشور مردم شهر شهیدان مرصاد در راهپیمایی ضدصهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تقدیر نمود و ابراز امیدوراری کرد با دعای خیر مسلمین و حضور رزمندگان جبهه مقاومت، شاهد تحقق هر چه زودتر پیش‌بینی افول رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قدس شریف باشیم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها