رئیس ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

برگزاری دوره‌ تربیت مربی قرآنی در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 310279
|
15:47 - 1402/08/09
نسخه چاپی
برگزاری دوره‌ تربیت مربی قرآنی در اسلام‌آبادغرب
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب از برگزاری دوره‌های تربیت مربی پیش دبستانی قرآنی خلاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  مهدی بساطی در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری دوره‌های تربیت مربی پیش دبستانی قرآنی خلاق در آذر ماه با حضور استاد برجسته کشوری آقای مهدی فاضلی خبر داد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها ترویج و تعمیق فرهنگ غنی قرآن کریم در جامعه، آشنایی مربیان و مدرسان با مبانی آموزشی قرآن کریم و بهره‌گیری از جدید‌ترین متد‌های آموزشی در قالب هنر، سرگرمی و بازی در جهت آشنایی و ایجاد علاقه در بین کودکان و نوجوانان به فراگیری قرآن و نمازمی‌باشد. 

بساطی در بخش دیگری از سخنان خود بیان گفت: این طرح ویژه مربیان پیش دبستانی، ابتدایی و مادران عزیزی است که برای تربیت دینی و قرآنی کودکان دغدغه‌مند می‌باشند. 

وی عنوان کرد: هزینه هر دوره مبلغ ۴۰۰ هزار تومان است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درراستای حمایت از فعالیت‌های قرآنی و مذهبی ۵۰ درصد از هزینه‌های دوره را پرداخت می‌نماید. 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: در پایان دوره گواهی معتبر از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به شرکت‌کنندگان تقدیم خواهد شد. 

وی افزود: این کارگاه‌های آموزشی در قالب دو دوره مقدماتی و تکمیلی از تاریخ هشتم لغایت یازدهم آذر ماه در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی هنری غدیر بر‌گزار خواهد شد.

 

برگزاری دوره‌ تربیت مربی قرآنی در اسلام‌آبادغرب
برگزاری دوره‌ تربیت مربی قرآنی در اسلام‌آبادغرب

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد