مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه:

سیاست جمهوری اسلامی ایران مبارزه با استکبار است

کد خبر: 310289
|
17:30 - 1402/08/13
نسخه چاپی
سیاست جمهوری اسلامی ایران مبارزه با استکبار است
مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از آیات قرآن و تعالیم اسلامی است؛ مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر طاغوت است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب در مراسم ۱۳آبان شهرستان اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را از کشور بیرون کردند و دست خبیث آنها را از کشور جمهوری اسلامی قطع کردند.

 

وی افزود: در ادامه سیاست حضرت امام خمینی(ره) بعد از حدود ۴۴سال ما امروز اجازه ندادیم آمریکای جنایتکار و اذناب آن در داخل کشور بیایند و اعمال نفوذ و قدرت کنند بلکه پای آنها را در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه قطع کرده‌ایم.

 

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از آیات قرآن و تعالیم اسلامی است؛ مبارزه با استکبار و در مقابل طاغوت ایستادن است، لذا ما به امروز اجازه نداده‌ایم آمریکا برای ما تصمیم بگیرد و به‌جای مسئولان ما اعمال نفوذ و قدرت کند.

 

وی عنوان کرد: سیاست امروز دکترین جمهوری اسلامی هم در داخل کشور و هم در منطقه تبدیل به یک گفتمان شده است که می‌بینید گروهی به نام «حماس» در مقابل مجهزترین ارتش خاورمیانه چگونه قدرت پوشالی آنها را به چالش می‌کشد.

 

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب بیان داشت: به فضل الهی و با حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه امروز در خاورمیانه هسته‌های مقاومتی شکل گرفته که هرکدام از آنها ضرباتی کمرشکن و سیلی محکمی به دشمنان می‌زنند.

 

وی افزود: طوفان الاقصی یکی از پیچیده‌ترین و مدرن‌ترین عملیات‌هایی است که توسط جوانان هسته‌های مقاومت برنامه‌ریزی شده است در ساعات اولیه توانست پیچیده‌ترین دستگاه‌های دنیا و ارتش‌های مجهز دنیا را به زانو در بیاورند و با تلفات سنگینی که بر پیکر نجس اسرائیل وارد شده است به دنیا ثابت شد که این قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است و به فرموده مقام معظم رهبری این ضربه‌ای که اسرائیل خورده غیرقابل ترمیم است.

 

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام مقامات نظامی و امنیتی دنیا متحیر مانده‌اند که چگونه تعدادی جوان انقلابی در غزه با کمترین امکانات عملیات پیچیده طوفان الاقصی را برنامه‌ریز کنند و سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند  و به فضل خداوند این عملیات مقدمه‌ای برای نابودی این رژیم غاصب است و این وعده‌الهی است که مستضعفین عالم بر مستکبرین پیروز خواهند شد.

 

وی اذعان کرد: طوفان الاقصی نشانه پیروزی جبهه حق بر جبهه باطل است و پیروزی آینده طبق وعده مقام معظم رهبری نزدیک است و این رژیم زودتر از 25 سال آینده افول خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب گفت: مردم دنیا زمانی استرس این را داشتند که فلان رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی چه می‌خواهد بگوید ولی امروز بیش از چهار میلیارد نفر در سراسر جهان منتظرند ببینند که سید حسن نصرالله این تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و شاگرد مکتب امام خامنه‌ای می‌خواهد چه بگوید و این عزتی است که خدای متعال به مسلمانان و حزب‌الله داده است.

 

وی اذعان داشت: اگر همه مسلمانان کشورهای اسلامی در یک جبهه واحد قرار بگیرند و از هسته‌های مقاومت دفاع کنند قطعاً شکست رژیم صهیونیستی زودتر محقق خواهد شد و  ما امروز وظیفه داریم با کمک‌های مادی و معنوی از مردم غزه و فلسطین حمایت کنیم.

 

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه، بالاترین کمک و حمایت معنوی ملت ایران از مردم غزه همین حضور در راهپیمایی استکبارستیزی و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش دانست و گفت: اگر یک قدم برای حمایت از مردم مظلوم غزه برداریم در کارنامه ما ثبت و ضبط خواهد شد.

 

 انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد