توضیحات روابط عمومی اداره کل تعاون درخصوص مسکن مهر تلاش کرمانشاه

کد خبر: 310291
|
17:01 - 1402/08/15
نسخه چاپی
توضیحات روابط عمومی اداره کل تعاون درخصوص مسکن مهر تلاش کرمانشاه
روابط عمومی اداره کل تعاون درخصوص مسکن مهر تلاش کرمانشاه توضیحاتی ارائه نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  پیرو انتشار گزارشی درشبکه اطلاع رسانی مرصاددر خصوص انتظار ۱۳ساله‌ مسکن مهر تلاش کرمانشاه و پرداخت طلب پیمانکار با تاراج چاردیواری کارگران، این پایگاه خبری نیز از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه پیگیری بعمل آورد.

 

 

مرصادنیوز در آغاز گزارش خود آورده است؛ پروژه تعاونی مسکن کارگری تلاش از سال ۱۳۸۸ در کرمانشاه کلید خورد و اکنون در سال ۱۴۰۲ همچنان تکمیل و تحویل نشده است.پروژه مذکور با توجه به سیری که طی کرده بوی رانت می‌دهد؛ واگذاری حدود ۱۰۰ واحد مسکونی به پیمانکار پروژه که در مالکیت کارگران قرار داشت و مطالبه وجه از مردم گویای این حقیقت است...

علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این رابطه به خبرنگار ما گفت: ستاد مسکن استان با ریاست دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه مصوبه‌ای انجام داده که کارگروهی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسکن و شهرسازی، سپاه، دادگستری ، دفتر فنی و معاونت سیاسی استانداری تشکیل شود و امورات مربوطه را پیگیری نماید.

 

وی افزود: در کارگروه مذکور جلسات متعددی درخصوص مشکلات مسکن کل استان تشکیل شده و درخصوص موضوع مورد بحث با هیئت مدیره و معترضین در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلساتی تشکیل شده و حتی مصوب گردید که با حضور نماینده قوه قضائیه و دیگر دستگاه‌های ذیربط جلساتی در محل تعاونی تشکیل گردید و صدای معترضین شنیده شد.

 

مرادی عنوان کرد: با وصف اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه پیگیر امورات می باشد اما اختلافاتی مابین هیئت مدیره جدید و قدیم درخصوص مسائل مالی و نحوه واگذاری واحدها به متقاضیان وجود دارد.

 

وی افزود: اکثر متضاضیانی که خواهان دریافت واحدهای این مجموعه هستند، امتیاز واحدها را خریداری کرده‌اند وعضو اصلی تعاونی و اتحادیه محسوب نمی‌شوند و از سوی دیگر سهم آورده را کامل پرداخت نکرده‌اند ودر واقع اطلاعی از قوانین و مقررات تعاونی ندارند و بعضاً معترض می‌شوند و تجمعاتی تشکیل می‌دهند که علت اصلی آن همین موضوع است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان داشت: اداره کل نسبت به پروژه تعاونی مسکن کارگری تلاش بی‌تفاوت نبوده و اقدامات لازم را انجام داده و پرونده تخلفات به دستگاه قضایی معرفی شده و دستگاه قضایی به این موضوع ورود کرده اما مسائل حقوقی زمان‌بر است.

وی افزود: از یک سو ما به مردم حق می‌دهیم و ازسوی دیگر این پروژه از سال 1386 آغاز بکار کرده و بخش عمده‌ای از آن تحویل شده اما تعدادی از واحدها هنوز تحویل نشده که پیگیر امورات آن هستیم.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد