امام جمعه اسلام آبادغرب:

موفقیت‌های نظام نشانه شکست امپراتوری دروغ دشمنان است

کد خبر: 310295
|
13:47 - 1402/08/18
نسخه چاپی
موفقیت‌های نظام نشانه شکست امپراتوری دروغ دشمنان است
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: موفقیت‌های دولت و نظام اسلامی در داخل کشور و بین المللی حاکی از شکست امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان و پیروزی جمهوری اسلامی است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام روح‌الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به هجمه‌های امپراتوری رسانه‌ای دروغ بر علیه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته با اقدامات خود به‌دنبال ادامه پروژه مهسا امینی به چالش کشیدن امنیت کشور بودند و در پروژه‌های مختلف با تهمت افزایش غنی‌سازی هسته‌ای، نابسامانی وضعیت دلار و مسمومیت دختران دانش‌آموز، سعی در برهم زدن آرامش و امنیت کشور داشتند.



وی عنوان کرد: متأسفانه خلاء یک روایت صحیح در رخدادها و حوادث پاییز سال 1401به چشم می‌خورد که در اینجا مسئولین باید از این تجربیات تلخ عبرت بگیرند چرا که وقتی ما روایتگری صحیح و واحد را نداشته باشیم، دشمن روایت خود را به اذهان مردم متبادر می‌کند.



امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در اتفاقات و اغتشاشات سال گذشته همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی، مواضع بسیار مشابهی با دشمنان علیه نظام گرفتند که باید مشخص شود این‌ها اصلاح‌طلب هستند یا به معنای واقعی کلمه افسادطلب هستند؟!



زمانی موسوی خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن در تلاش بودند چهره انقلاب اسلامی در برخورد با زنان را چهره‌ای سختگیرانه شبیه طالبان افغانستان نشان دهند در حالیکه در تاریخ جمهوری اسلامی قبل و بعد از فتنه سال1401 نمونه‌های فراوانی از حضور و افتخارآفرینی بانوان و دختران ما در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی به چشم می‌خورد و این محدودیت‌ها نه در قانون ما و نه در آموزه‌های دین ما جایی ندارد و یک اتهام پوچ و واهی است.

 

وی افزود: یکی از ترفندهای دشمن با امپراتوری رسانه‌ای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و ناکارآمد جلوه دادن کارگزاران نظام است لذا ما باید با جهاد تبیین و معرفی دستاوردها این نقشه دشمنان را خنثی کنیم و الحمدالله موفقیت‌های دولت و نظام اسلامی چه در داخل کشور و چه در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی حاکی از شکست امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان و پیروزی جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: انقلاب اسلامی راه سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، از دشمنی‌ها، نفاق و تحریم‌های فراوانی عبور کرده و در این راه جان عزیز جوانان خود را فدا کرده‌اند، انقلاب اسلامی به این راحتی به اینجا نرسیده که با چند شعار هنجارشکنانه و سنگ‌پراکنی به تزلزل و سستی بگراید.

 

وی گفت: برخی عفریته‌ها فکر می‌کنند که با برداشتن و آتش‌زدن روسری به انقلاب ضربه می‌زنند در حالیکه تمامی اقوام  ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و آرمان‌های شهدا متحد و یکپارچه ایستاده‌اند و کسی نمی‌تواند در این سد و بنیان مرصوص نفوذ کند و پرچم این انقلاب با هدایت ولایت فقیه و رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) به‌دست مبارک امام زمان(عج) خواهد رسید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها