مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه:

ولایتمداری حضرت زهرا(س) الگوی همه شیعیان است

کد خبر: 310372
|
16:11 - 1402/09/11
نسخه چاپی
ولایتمداری حضرت زهرا(س) الگوی همه شیعیان است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: ولایتمداری حضرت زهرا(س) الگوی همه شیعیان است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت شهدای مظلوم غزه  امروز با حضور مسئولین شهرستان و کارکنان شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد. 

 

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه در این آیین  ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به فضائل بی‌بی دوعالم اظهار داشت: اگر همه خوبی‌های دنیا جمع شود فاطمه(س) از آنها بالاتر است.

وی افزود: پیامبر در شأن علی علیه السلام فرمود اگر آب دریاها مرکب شود نمی‌توان فضائل علی را نوشت و علی (ع) می‌فرماید افتخار ما این است که حضرت زهرا سلام الله علیها از ماست.

حجت الاسلام جلیلیان عنوان کرد: مصیبت ارتحال پیامبر(ص) برای حضرت زهرا(س)خیلی سخت بود که جبرئیل امین برای دلداری به محضر حضرت فاطمه(س) می‌آمد و اسراری بیان می‌فرمود که فاطمه(س) آنها را برای علی(ع) بیان می‌کرد و علی(ع) آنها را می‌نوشت که به مصحف فاطمه مشهور است و دشمنان و وهابیت به خاطر شکستن عظمت دین اسلام تبلیغات سوئی در این رابطه به راه انداختند که با وجود با برکت امام زمان(عج) تیر آنها به سنگ خورد.

وی با اشاره به این کلام نورانی پیامبر اکرم(ص) که اگر کسی امام زمان خود را نشناسد مثل زمان جاهلیت مرده است، افزود: مگر می شود که حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان یک انسان کامل که در تمام ابعاد عبادی، سیاسی و اجتماعی الگوی بشریت است،بعد از ارتحال پیامبر(ص) امام زمان خود را نشناسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) عنوان کرد: حضرت زهرا(س) از بهترین‌های دنیا نگاه به سیمای پیامبر، تلاوت قرآن و کمک به نیازمندان و فقرا را انتخاب می‌کرد که این باید درس زندگی همه ما باشد مگر این‌ها را رعایت کردیم انسانی هستیم که در مسیر اهل بیت هستیم.

وی افزود: از نظر عبادی حضرت زهرا سلام الله علیها بعد از پیامبر آنقدر عبادت می‌کرد که پاهایش ورم می‌کرد و و از بعد اجتماعی مهریه خود را برای خدمت به خلق قرار می‌دهد و از نظر ولایتمداری و سیاسی از دشمن شناسی غافل نیست و در جایی با قرائت خطبه چهره نفاق اهل سقیفه را روشن می‌کند و به تنهایی از ولایت دفاع می‌کند.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: به حضرت زهرا سلام الله علیها گفتند چرا علی علیه السلام شخصاً وارد میدان نمی‌شود و از حق خودش دفاع نمی‌کند که ایشان فرمودند امام مثل کعبه است و ما باید به دور امام بگردیم مشروعیت امام الهی است.

وی افزود ملت بزرگ ایران از در ولایتمداری از مردم عهد پیامبر جلوتر هستند این را در حوادث و فتنه‌های مختلف که دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران به راه انداخته‌اند نشان دادند و مردم با بصیرت به میدان آمده و بساط فتنه را جمع کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان گفت: در بحث غزه اگر اطاعت از ولایت ملاک قرار می‌گرفت چنین مشکلاتی پیش نمی‌آمد و حتی اگر کشورهای مسلمان منطقه صادق می‌بودند و اسرائیل را تحریم می‌کردند این همه جنایت بر علیه مردم فلسطین روا نمی‌داشت.

وی بیان داشت: کشورهای منطقه ثروت زیادی دارند و اگر این‌ها رهبری واحد و شایسته‌ داشته باشند در برابر اسرائیل و آمریکا خواهند ایستاد و این همه جنایت اسرائیل بخاطر عدم اتحاد و توجه نکردن به دستورات دین مبین اسلام در امر ولایت است.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد