فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب:

استکبارستیزی از آرمان‌های ملت ایران است

کد خبر: 310384
|
18:54 - 1402/08/09
نسخه چاپی
استکبارستیزی از آرمان‌های ملت ایران است
فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب گفت: آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی دشمن اصلی ملت ایران و مسلمانان جهان هستند و استکبارستیزی از آرمان‌های ملت ایران است‌.

به گزارش اسلام آباد خبر ، بهزاد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار داشت:   امسال ۱۳آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با جنایات وحشیانه رژیم کوک‌کش صهیونیستی به پشتیبانی استکبار جهانی مصادف شده است. 

وی افزود: بنابر تأکید مکتب اسلام بر حمایت از مظلومان، ظلم‌ستیزی و مبارزه با طاغوت، ملت ایران به تأسی از مکتب عاشورا، ظلم و ستم استکبار جهانی علیه مردم مظلوم فلسطین در غزه را محکوم کرده  و در ۱۳ آبان نیز با حضور در راهپیمایی و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند. 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب گفت: ۱۳آبان ماه نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی مردم ایران است؛ دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸با تسخیر لانه جاسوسی حماسه‌ای دیگر خلق کردند که با توجه به اهمیت این موضوع امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم یاد کردند. 

یوسف‌وند عنوان کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، برنامه‌های متنوعی نظیر؛ برگزاری نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی، برپایی مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، مسابقه کتاب‌خوانی، مسابقه فرهنگی و تولید محتوا، دلنوشته، امضای طومار الکترونیکی، پویش مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برنامه‌ریزی شده است. 

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی  در عملیات طوفان الاقصی از مسلمانان و محور مقاومت شکست سنگینی خورده و هیمنه پوشالی و شکست‌ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی در جهان شکسته شده و این رژیم در اقدامات تلافی جویانه برای جبران شکست اطلاعاتی و نظامی خود دست به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در غزه زده است. 

یوسف‌وند عنوان کرد: ما نیز به تأسی از مقام معظم رهبری از اقدام شجاعانه، مدبرانه و هوشمندانه نیروهای مقاومت حمایت می‌کنیم و حمله وحشیانه و بمباران اماکن غیرنظامی و کشتار کودکان و خانواده‌های بی‌دفاع را محکوم می‌کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی دشمن اصلی ملت ایران و مسلمانان جهان هستند و استکبارستیزی از آرمان‌های ملت ایران است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آبادغرب با دعوت از آحاد و اقشار مختلف ایران اسلامی، عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شهرستان اسلام‌آبادغرب همگام با ملت شریف ایران اسلامی با حضور دشمن‌شکن خود در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پررنگی داشته و ۱۳ آبان امسال نیز بار دیگر مردم شهر شهیدان مرصاد در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی فریاد خواهند زد.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد