دادستان شهرستان اسلام آبادغرب:

جعل عنوان مدیران یا نیروهای امنیتی جرم است

کد خبر: 310385
|
17:01 - 1402/08/08
نسخه چاپی
جعل عنوان مدیران یا نیروهای امنیتی جرم است
دادستان شهرستان اسلام آبادغرب گفت: هرگونه سوء استفاده و جعل عنوان به قصد نام توسط هر فردی تحت عنوان ارتباط و دوستی باقضات یا نیروهای امنیتی جرم است

به گزارش اسلام آباد خبر ،  سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: هرگونه سوء استفاده و جعل عنوان به قصد نام توسط هر فردی تحت عنوان ارتباط و دوستی باقضات یا نیروهای امنیتی جرم است .  

 

دادستان شهرستان اسلام‌آبادغرب افزود : بارها به شهروندان  در رابطه با افراد مدعی اعمال نفوذ در دادگستری و دستگاه امنیتی هشدار داده شده است که این افراد، اشخاصی بزهکار، خلافکار و شیاد هستند که از گرفتاری مردم دارای پرونده در دادگستری سوء استفاده کرده و با عناوینی همچون ادعای اعمال نفوذ وارتباط دوستانه قول حل و فصل پرونده خارج از فرایند های قانونی را می‌دهند و کلاهبرداری انجام می دهند.

 

ملایری نسبت به استمداد به راه‌های خلاف قانون جهت حل و فصل پرونده‌های قضایی در دادگستری هشدار داد و گفت: تنها راه نجات، تمسک به قانون و تمکین به مقررات است و هر راه دیگری غیر از این، محکوم به شکست و افزایش گرفتاری برای افراد است.

 

دادستان اسلام آبادغرب  به شهروندان فهیم اسلام آبادغرب توصیه کرد: در صورت مواجهه با چنین افرادی حتما با مراجعه به دادستانی موضوع را مطرح کنند که قطعا دستگاه قضا با چنین افرادی به شدت و بدون اغماض  برخورد خواهد کرد.

 

وی در خاتمه از حراست ادارات و ارگان‌ها و سازمان‌ها خواست باهوشیاری تمام در صورت مشاهده کردن چنین افرادی که باادعای اعمال نفوذ یا ارتباط دوستانه با مدیران زمینه تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌آورند به دستگاه قضایی معرفی کنند.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد