رئیس اتاق اصناف کرمانشاه مطرح کرد:

رئیس اتاق اصناف برپایی ۴۰ غرفه در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد

کد خبر: 310562
|
03:44 - 1402/11/20
نسخه چاپی
رئیس اتاق اصناف برپایی ۴۰ غرفه در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد
برپایی ۴۰ غرفه در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش اسلام آباد خبر ،آیین رونمایی از کتاب «ردپایی از یک قافله» اثر خانم لیلی صفری قمام در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی با حضور مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آیین رونمایی از کتاب «ردپایی از یک قافله» اثر لیلی صفری قمام در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی با حضور سردار بهروز خوشبخت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم با همکاری سپاه ناحیه سنقر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی و کانون پیشکسوتان سپاه سنقر به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان و همچنین نویسندگان و اهالی فرهنگ و ادب در این مراسم حضور داشتند.

سخنرانان این مراسم به تبیین اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداختند و از نویسندگان و اهالی فرهنگ و ادب شهرستان خواستند تا در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و تولید محتوای فاخر اهتمام ورزند.

کتاب «ردپایی ازیک‌قافله» به خاطرات خداداد شریفی عباد از دوران دفاع مقدس می‌پردازد. نویسنده کتاب در سخنانی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخته و هدف خود از نگارش این کتاب را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

در پایان این مراسم، از لیلی صفری قمام، نویسنده کتاب، و خداداد شریفی عباد به‌عنوان راوی این اثر با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل به عمل آمد. همچنین نمایشگاهی از روزنامه‌های دوران انقلاب در حاشیه این مراسم برپا بود و علاقه‌مندان از این‌ نمایشگاه بازدید کردند./شبکه اطلاع رسانی مرصاد

    آخرین مطالب