جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حضور در پای صندوق‌های رای محاسبات دشمن را بر هم میزند

کد خبر: 310623
|
19:58 - 1402/12/04
نسخه چاپی
حضور در پای صندوق‌های رای محاسبات دشمن را بر هم میزند
جانشین فرمانده سپاه پاسداران به موضوع مهم انتخابات پرداخت و گفت: حضور در پای صندوق‌های رای محاسبات دشمن را برهم می‌زند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار علی فدوی شامگاه پنح‌شنبه ۳ اسفند ماه در یادواره شهدای حماسه عاشورایی والفجر۶ و یادبود ۵۰۵ لاله آسمانی شهرستان چالوس که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ایثارگری‌ها و توانایی‌های لشکر۲۵ کربلا استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این لشکر از جمله لشکرهایی بود که در زمان جنگ هیچ‌گاه از نظر نیروی انسانی مشکل نداشت.

 

وی به گذشت بیش از چهار ماه از جنگ غزه اشاره کرد و گفت: در این مدت مجاهدت و شجاعت مردم غزه و بخصوص مردم یمن بر دنیا ثابت شد و این مردم یمن بودند که به خاطر جنایاتی که در غزه از سوی صهیونیست‌ها صورت گرفت به انگلیس و آمریکا اعلام جنگ کردند و ایستادند و به ان هم عمل کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران به موضوع مهم انتخابات پرداخت و یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همه سعی و تلاش خود را بکار گرفته‌اند که مردم ما به صورت پرشور پای صندوق‌های رای حاضر نشوند اما انسان عاقل به حرف دشمن گوش نمی‌دهد.

 

سردار فدوی تصریح کرد: همه ما باید پای انجام تکالیف خود بایستیم و پرشورترین انتخابات را رقم بزنیم و بار دیگر شکست را به ذائقه آمریکا بچشانیم.

 

وی با بیان اینکه آمریکا و ایادی وی در طی ۴۵ سال از انقلاب اسلامی بارها مرتکب اشتباهات محاسباتی علیه مردم شده‌اند، افزود: یکی از این اشتباهات محرز، هشت سال جنگ علیه کشور ما بود که با حمایت احمقی همچون صدام فکر می‌کرد در همان ابتدا می‌تواند پیروز شود اما با اراده و ایثارگری مردم ما موفق نشد.

 

جانشین فرماده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که دوباره شرایطی پیش بیاید که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند و علیه ما اقدام کنند، باید بر این نکته تاکید شود که هر اقدامی که انجام شود با شکست مواجه خواهد شد.

 

سردار فدوی یادآور شد: دشمن جرات فکر کردن به اقدام نظامی را نخواهد داشت اما به سمت اقدام اقتصادی و فرهنگی رفتند.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در فروردین ماه امسال مبنی بر حضور پرشور در انتخابات، گفت: ۱۱ اسفند ماه روزی است که با حضورمان باید آن اشتباه محاسباتی دشمن را در نطفه خفه کنیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان خصوصا آمریکایی‌ها بزنیم.

    آخرین مطالب