مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه خبر داد؛

میزبانی کرمانشاه از ۲۰ هزار مسافر نوروزی

کد خبر: 310717
|
23:35 - 1403/01/02
نسخه چاپی
میزبانی کرمانشاه از ۲۰ هزار مسافر نوروزی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: آمار اقامت مسافران نوروزی از ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه در استان کرمانشاه ۱۹ هزار و ۴۵۶ نفر بوده و این آمار هر روز در حال افزایش است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،داریوش فرمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی « مرصاد»؛ اظهار داشت: آمار اقامت مسافران نوروزی از ۲۴ تا ۲۹ اسفندماه در استان کرمانشاه ۱۹ هزار و ۴۵۶ نفر بوده و این آمار هر روز در حال افزایش است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کرمانشاه با آمادگی کامل پذیرای مسافران نوروزی از سراسر کشور است.

 

فرمانی عنوان کرد: طی چند روز اخیر با همکاری نهادهای نظارتی، ۸۷ مورد بازدید و بازرسی از اماکن گردشگری و اقامتی استان کرمانشاه انجام شده است.

 

وی با اشاره به نظارت‌های انجام شده، بیان کرد: طی نظارت‌های صورت گرفته، ۱۵ مورد تذکر داده شد که از این آمار هفت مورد سهم مراکز اقامتی و هشت مورد مراکز مسافرتی بوده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه اذعان کرد: همچنین دو مورد اخطار کتبی داده شده و فعالیت دو واحد نیز توسط این اداره‌ کل تعلیق و تعطیل شده است.

 

فرمانی خاطرنشان کرد: تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی و توریستی استان کرمانشاه از روز ۲۴ اسفندماه تا امروز، بیش از ۱۸۲ هزار نفر بوده است.