اسلام آباد خبر10:44 - 1394/08/24
رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب؛

چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اسلام آباد غرب برگزار شد+تصاویر

اسلام آبادخبر: چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با حضور بیش از ٢٩٠ نفر شرکت کننده در رده های مختلف سنی در اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب از برگزاری  آزمون سراسری قرآن و عترت  همزمان با  در سراسر کشور، با همت مؤسسه قرآن و عترت نورالمبین  و با همکاری و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

 

مسعود قنبری گفت: این آزمون با بیش از ٢٩٠ نفر شرکت کننده در رشته های حفظ، مفاهیم، تدبر در قرآن کریم، ترجمه و آزمون شفاهی زیر 12 سال در اسلام آبادغرب  برگزار گردید.

 

وی افزود: آزمون کتبی، نوبت صبح در کانون شهید فهمیده شهرستان و آزمون شفاهی با داوری، داوران مطرح شهرستان در محل کتابخانه کوثر در نوبت بعدازظهر برگزار شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: به کسانی که در امتحانات سراسری قرآن و عترت موفق به کسب حد نصاب لازم گردند، از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهی نامه کشوری پایان دوره اعطاء می شود و از نفرات  برگزیده نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

گفتنی است؛ کانون و مؤسسات قرآنی وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب بعد از مؤسسات قرآنی شهرستان کرمانشاه به عنوان دومین هسته فعال قرآنی در سطح استان مطرح هستند.