اسلام آباد خبر09:20 - 1394/09/11
در مجتمع فرهنگی وهنری غدیر اسلام آبادغرب صورت پذیرفت/

نقد کتاب سایه های مرگ اثر صابر سلیمی، نویسنده اسلام آبادی

اسلام آبادخبر: مجموعه داستان (سایه­ های مرگ) اثر صابر سلیمی نویسنده اسلام آبادی، با حضور منتقدین، شاعران و نویسندگان و علاقه مندان ادبیات، نقد و بررسی شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، روز سه شنبه مورخه ٩٤/٩/١٠ در مجتمع فرهنگی وهنری غدیر اسلام آباد غرب مجموعه داستان (سایه­ های مرگ) اثر نویسنده خوب این شهرستان آقای صابر سلیمی با حضور نویسنده، منتقدین، شاعران و نویسندگان و علاقه مندان ادبیات، نقد و بررسی شد.

براساس اسن گزارش؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب سلسله نشست­ هایی تحت عنوان ( نقد و بررسی کتاب ماه) برگزار می­کند که در هر نشست آثار چاپ شده شاعران و نویسندگان استان مورد نقد و بررسی و کالبدشکافی قرار خواهد گرفت.

هدف از این برنامه رشد و ارتقای ادبیات، تعامل وارتباط بیشتر با اصحاب قلم و گسترش فضای نقد و مباحث تئوریک در حوزه ادبیات است و جلسات به صورت ماهیانه برگزار خواهد شد.

در نشست نقد کتاب سایه­ های مرگ، حمید نعمتی(منتقد)، کیوان کیخسروپور(نویسنده و منتقد)، کیومرث رضایی، میثم رجبی و مهدیخانه بیگی از شاعران و نویسندگان مطرح استان از زوایای مختلف به کتاب نگاه کرده و حضار نیز به بیان دیدگاههای مختلف خود در رابطه با مجموعه داستان پرداختند.

گفتنی است، صابر سلیمی نویسنده کتاب نیز به سئوالات مطرح شده پاسخ داد.

 

 

انتهای پیام/