اسلام آباد خبر10:09 - 1395/02/19

واکنش فان خال به پیروزی یونایتد

سرمربی منچستر‌یونایتد از یک پیروزی ارزشمند و مهم حرف زد.

به گزارشاسلام آباد خبر؛ لوئیس فن‌خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نوریچ در اولین بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس از یک برتری دشوار ابراز رضایت کرد.

 او در پایان رقابتی که ناکامی نوریچ سقوط کرده را در پی داشت، گفت: برتری مهمی کسب کردیم و در کورس رقابت برای حضور در فصل آینده لیگ‌قهرمانان ماندیم.رقابت دشواری پیش رو داشتیم چون نوریچ برای بقا می‌جنگد.پس از هدر دادن 2 امتیاز مقابل لسترسیتی، این برتری به ما کمک کرد مدعی کسب مقام چهارم بمانیم.

 او درباره آب و هوا هم به اظهار نظر پرداخت و افزود: هوا به شدت گرم بود و دمای 35 درجه، بازیکنان را خسته می‌کرد. در بازی قبلی، اوضاع جوی بهتر به نظر می‌رسید.

فن‌خال از بازی آینده تیمش توصیف خاص خود را کرد و گفت: تجربه بازی در یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی انگلیس به ما ثابت کرد جدال با وستهام دشواری‌های خاص خود را دارد.وستهام قدرتمند بی‌دلیل در رده ششم قرار ندارد و امیدوارم برتری در بازی جام حذفی را مقابل آن‌ها را تکرار کنیم. در رویارویی قبلی استحقاق پیروزی بر وستهام را داشتیم اما شانس آوردیم گل دیرهنگام رقیب پذیرفته نشد! 

سرمربی هلندی دلیل استراحت دادن به بلیند و راشفورد را توضیح داد: در فوتبال امکان تغییر تصمیم اتخاذ شده وجود ندارد.بلیند و راشفورد مانند هر بازیکن خسته دیگری به استراحت نیاز داشتند.البته امکان استراحت دادن به هر بازیکنی موجود نیست.تصمیمات یک سرمربی قبل از بازی گرفته می‌شود، نه پس از رقابت! می‌توانید بعد از سوت پایان از خواسته‌هاو نقشه‌هایتان حرف بزنید اما این کار دیگر ثمری ندارد! بلیند و راشفورد به استراحت نیاز داشتند چون در بازی‌های زیادی شرکت کرده بودند. راشفورد برای انجام 10 بازی متوالی در این سطح، هنوز خیلی جوان است.ما قبل از مسابقه دارمیان و مارسیال را از دست دادیم و این موضوع بر دشواری‌ کارمان افزود.

 فن‌خال در پایان از اسمالینگ، مدافع تیمش تمجید کرد و افزود: اسمالینگ مقابل مهاجمانی مانند کامرون ژروم و در ادامه امبوکانی خیلی خوب ظاهر شد.دفع توپ دقایق ابتدایی دخه‌آ، نقش مهمی در رقم خوردن سرنوشت بازی داشت.

انتهای پیام/