اسلام آباد خبر16:34 - 1398/05/26
مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس مطرح کرد:

تیم هندبال زاگرس مدعی مقام قهرمانی لیگ برتر کشور/انصراف از ادامه مسابقات لیگ درصورت حذف اسلام آبادغرب از میزبانی لیگ برتر هندبال

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس گفت: تیم هندبال زاگرس مدعی مقام قهرمانی لیگ برتر کشور است و اگر مشکل میزبانی اسلام آبادغرب حل نشود از ادامه مسابقات لیگ برتر انصراف می دهم.

به گزارشاسلام آباد خبر،  عصر روز گذشته دیدار تیم‌های زاگرس اسلام‌آباد غرب و زغال سنگ طبس از سری مسابقات هفته نخست لیگ برتر هندبال با نتیجه 31 بر 22 با برتری تیم زاگرس به پایان رسید و  تیم زاگرس با این پیروزی در صدر گروه اول مسابقات قرار گرفت .

 

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن تقدیر از کلیه رسانه ها، اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه ها یاران هشتم تیم هندبال  زاگرس هستند و اگر نباشند هندبال زاگرس شناخته شده نخواهد بود.

 

وی افزود: تیم ما با آمادگی کامل تیم تازه نفس زغال سنگ طبس که بازیکنان خوبی هم داشت را با تفاضل گل پشت سر گذاشت و هفته آینده دومین بازی لیگ برتر که با ذوب آهن اصفهان بازی داریم که یک تیم با تجربه و قوی است که دیروز بازی اول خود را برد.

 


مهندس اعظم درخصوص آمادگی تیم زاگرس گفت:  با مدیریت کادر مدیریتی و فنی مجرب تیم زاگرس تمرین های خوبی داشته ، با وصف اینکه فقط توانستیم دوبازی تدارکاتی را بازی کنیم، تیم در آمادگی خوبی قرار دارد البته با همه تیم های مطرح نامه نگاری کردیم اما چون می دانستند که زاگرس یکی از تیم های مطرح و مدعی مقام قهرمانی لیگ برتر است دعوت ما را قبول نکردند.

 


وی در خصوص مصاحبه دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور با خبر ورزشی شبکه سه سیما، گفت:  دکتر پاکدل عنوان نموده که  تنها تیمی که از لحاظ سالن ورزش همچنان مشکل دارد تیم اسلام آباد است و فقط همین یک بازی هفته اول با توجه به سیل عظیم مشتاقان هندبال و مردم خونگرم اسلام آبادغرب به تیم زاگرس اجازه داده که در سالن انقلاب شهرستان برگزار شود چون از لحاظ نزدیکی تماشاگران به زمین بازی مشکلات خاص خود را دارد و علی رغم پیگیری ها و مکاتبات متعدد با اداره ورزش و جوانان استان تاکنون مشکل سالن(شهید شهبازی) اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب حل نشده  و اگر در هفته بعدی که تیم زاگرس میزبان است مشکل حل نشود بازی در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

 

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس عنوان کرد: اگر سالن سه هزار نفری شهید شهبازی اسلام آبادغرب آماده نشود، مجبور هستیم مسابقات لیگ برتر را در کرمانشاه برگزار کنیم که این یک شکست بزرگ برای اسلام ابادغرب و هواداران و خود تیم است .

 


وی از مسئولین استانی اداره ورزش و جوانان و معاونین تقاضا نمود: که  این مشکل را جدی بگیرند و برای برطرف نمودن مشکلات این سالن تلاش نمایند چون تیم زاگرس با حمایت  همین مردم و هواداران پا گرفته، زاگرس مال اسلام آباد است و بدون هواداران معنا و مفهومی ندارد.

 

 

سجاد اعظم با بیان اینکه؛ مسئله جابجایی میزبانی کادر مدیریتی و کادر فنی تیم را به چالش کشیده، از مسئولین ورسانه ها خواست: برای برطرف نمودن این مشکل تیم را یاری کنند و اگر این مشکل حل نشود و قرار باشد مسابقات در جای دیگر برگزار شود از ادامه مسابقات لیگ برتر انصراف می دهم.