اسلام آباد خبر14:20 - 1399/07/12
ماراتن داغ و عجیب روی پیست انتخابات؛

صف کشی در انتخابات دوومیدانی/ ائتلاف جمیع اضداد با هم برای گرفتن قدرت!

در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی اخبار عجیبی پیرامون این رشته شنیده می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وضعیت اقتصادی در فدراسیون دوومیدانی برخلاف ادودار گذشته به ویژه دوره ریاست پیشین، نسبتا مناسب است. از مدت ها پیش با دادن حقوق به برخی قهرمانان بارقه های امید شکل گرفت. برگزاری پر تعداد مسابقات در رده بزرگسالان و جوانان و در بخش زنان و مردان با رکوردشکنی های قابل توجه همراه شد.

بی درنگ این رکوردشکنی ها با اعطای جوایزی نقدی قابل توجه تا حدود 30 میلیون تومان مواجه شد. اتفاقی عجیب که کمتر سابقه داشت. امروز هم خبر آمد که پرداختی های قابل توجه به قهرمانان و مربیان انجام شده است.

با مدیریت درست منابع مالی می توان برای ورزشکاران و مربیان برنامه ریزی داشت و با پرداخت پاداش و جوایز برای آنها انگیزه ایجاد کرد. اتفاقی که انتظار می رود در دوره جدید فدراسیون دوومیدانی و با انتخاب یک رئیس اصلح ادامه پیدا کند.

اگر رییسی داشته باشید که این هنر را داشته باشد منتظر اتفاقات بهتر هم می توان بود. رییسی که به جای سفرهای متعدد با بیزنس کلاس و آوردن سوغاتی های خوش بو! و هزینه تراشی های بیهوده، به فکر دوومیدانی باشد و اعتلا و پیشرفت آن را بر منافع شخصی ارجح بداند.

 

سه صف در انتخابات

کمتر از 10 روز تا انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی باقیمانده و تا به امروز سه جبهه در حال فعالیت شدید برای رقم زدن معادلات انتخابات دوومیدانی هستند.

در گروه اول نماینده رییس قبلی حضور دارد. رییسی که خودش تایید مدیریتی نگرفته در سایه دبیر سابق ول کن فدراسیون نیست! او که خودش به محض انتخابات دوره قبل هوادارانش را قلع و قمع کرد، به ریسمانی چنگ می زند که پوسیده است. یعنی اگر یک درصد نماینده رییس قبل انتخاب هم شود، تضمینی وجود ندارد که او راهی به فدراسیون پیدا کند چرا که این فرهنگ بد را خودش بنا نهاد و خود کرده را تدبیر نیست.

گروه دوم رییس برگزیده در انتخابات باطل است. ایشان که سابقه کشمکش با وزارت را در کارنامه اش دارد، این بار نیز با وجود پالس های جدی رو در روی وزارت ورزش قرار گرفته و شاخ و شانه می کشد!

جالب اینکه این دو گروه در بین جماعت دوومیدانی نه تنها جایگاهی که ندارند، بلکه به شدت مورد انتقاد و گله هم هستند. نکته جالب اما خبر ائتلاف این دو گروه است. گروه اضداد که با ضدیت وزارت ورزش آینده این رشته را بیمناک می کنند.

گروه سوم اما کم حاشیه و دور از جار جنجال اگرچه از شمال‌غرب ایران می آیند اما خیرالموجودین هستند و نگاهی فرامنطقه ای دارند.

صد البته نامزدهای دیگری هم هستند که چراغ خاموش در سایه این سه گروه مترصد تصاحب کرسی ریاستند. روزهای باقی مانده و لابی های آشکار و نهان انتخابات داغی و پر سر و صدایی را برای دوومیدانی خبر می دهد.

انتهای پیام/