اسلام آباد خبر15:44 - 1399/08/19
با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب؛

پرستاران بومی در بحران کرونا در اولویت استخدام قرار گیرند

با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب و نیاز مجموعه به نیروی انسانی می طلبد پرستاران بومی در بحران کرونا در اولویت استخدام قرار گیرند.

به گزارشاسلام آباد خبر، چند روز پیش رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و جمعی از اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاهی با همراهی نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان  پیش از ظهر امروز از بیمارستان بازسازی شده اسلام آباد غرب بازدید کردند. و قرار است امسال در سالروز زلزله  بیمارستان بازسازی شده افتتاح گردد.

 

با افتتاح و بهره برداری از فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب نیاز به نیروی انسانی، اعم از پزشک، پرستار و نیروهای اداری و خدمات رسان از ضروریات است و از آنجایی که شهرستان اسلام آبادغرب یکی از بیکارترین شهرهای استان و کشور است می طلبد مسئولین امر نیروهای داوطلب و پرستاران بومی در بحران کرونا را از طریق راهکار قانونی جذب نیرو در اولویت استخدام قراردهند.

 


به گزارشاسلام آباد خبر،  جمعی از پرستاران اسلام آباد غرب(در 14 آبان 97 ) پس از آنکه مطالبه ایشان از مسئولین راه بجایی نبرد جهت گرفتن حق بومی گرایی با حجت الاسلام مهری امام جمعه وقت شهرستان دیدار نمودند.



جمعی از این پرستاران اعلام کردند: به دلیل شرایط نابرابر شرکت در آزمون استخدامی سال 96 در شرایط زلزله و تخریب شدن بیمارستان اسلام آبادغرب،  تلاش شبانه روزی برای بیماران در آن زمان و نداشتن امکانات کافی سعی داشتند تا مرحمی بر روی زخم های این مردم باشند، نتوانستند استخدام شوند واینها حتی اجازه ی تمدید طرح و ماندن در بیمارستان را نداشته و مجبور شدند که جای خود را به افراد غیر بومی بدهند.