اسلام آباد خبر23:20 - 1399/11/15
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد؛

گرامیداشت مقام زن و مادر در شهرستان اسلام آبادغرب+عکس

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) از زنان و مادران اسلام آبادی در مراسمات مختلفی تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) از زنان و مادران اسلام آبادی در مراسمات مختلفی تجلیل بعمل آمد.

 

 به مناسبت زاد روز تولد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) از همکاران خانم کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  تجلیل بعمل آمد.

محمدبیگزاده درمراسم که باحضور کارکنان خانم شاغل درکمیته امداد شهرستان برگزارشد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) وروز زن و تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر،  اززنان شاغل درکمیته امداد شهرستان خواست، سیره ومنش بانوی دوعالم را درزندگی سرمشق خود قرار داده ودر راه تحقق سیاستهای امداد تلاش وکوشش نمایند.

 

 

 

همچنین؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، و با حضور سرهنگ علی کریمی فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی و مهین زمانی رییس بنیاد شهید اسلام آبادغرب از مادران شهدای وظیفه ارتش، شهید رضا محمدی و شهید جمعه رضایی تقدیر به عمل آمد.

  سرهنگ کریمی گفت: مادران شهدا دِینی بزرگ بر حق تمام مردم دارند. آنها فرزندشان را در راه خدا داده اند و این کار بزرگیست که از هر کسی بر نمی آید.

 

 

در برنامه دیگری؛ به مناسبت  گرامیداشت روز زن و  ولادت حضرت فاطمه(س)، نشست ستاد بزرگداشت روز زن و گرامیداشت مقام مادر در مدیریت جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب برگزار شد.

 در این جلسه خانم محمدی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و حضرت امام خمینی(ره)  در خصوص مقام مادر ،فضایل حضرت زهرا(س)  و الگو گرفتن از فاطمه زهرا(س) در تمام مسائل زندگی، مطالبی را بیان نمود.
 محمدی به نقش محوری و اساسی زن در خانواده و حضور موثر او در اجتماع اشاره کرد و گفت : هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت مناسبی برای تبیین سیره فاطمی برای مادران و زنان جامعه اسلامی است. باید در برنامه ریزی ها به نقش محوری زن در خانواده به عنوان مادر و نقش اجتماعی زن در عرصه اجتماعی و حضور موثر و سازنده او در عرصه‌های اجتماعی توجه شود و در این مسیر می توان از سیره حضرت فاطمه (س) نیز بعنوان الگوی برتر استفاده نمود.

 


 وی افزود: مـا باید به آن حضرت اقتدا کنیم و در دفاع از دین و ولایت تا پای جان ایستادگی و مبارزه کـنیم باید در همۀ ابـعاد زنـدگی، از سـیره و زنـدگی آن حـضرت پیروی کـنیم. و باید الگوی زنـدگی مـا بـاشد تـا در دنـیا و آخـرت سربلند و سعادتمند باشیم.

 

برگزاری محفل قرآنی و نمایشگاه حجاب و عفاف در محل مسجد جامع اسلام آبادغرب با همکاری کانون فرهنگی هنری الزهراء مسجد جامع وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب از دیگر برنامه های بزرگداشت روز زن بود  که در خاتمه این برنامه از مقام جمعی از مادران قرآنی تجلیل بعمل آمد.