اسلام آباد خبر18:56 - 1400/02/09
فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه ستاد کرونا شهرستان مطرح کرد:

فوت 275 بیمار کرونایی در اسلام آبادغرب/واکسیناسیون 885 نفر سالمند بالای 80سال در شهرستان

فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه ستاد کرونا شهرستان گفت:

به گزارش اسلام آباد خبر ،  چهل و سومین جلسه مدیریت کرونا با حضور  فرماندار اسلام آبادغرب، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان،کارشناسان مربوطه و مسئولین تمام ادارات در سالن  مرصاد  فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

 

فرماندار اسلام آباد غرب  در این جلسه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا از 9862 نفر از مراجعین به مراکز درمانی نمونه گیری شده که از این تعداد 4190 مورد مثبت بوده است و متاسفانه 275 نفر از این عزیزان فوت شده اند.

 

 

جهانبخش حیدری افزود:  107686 نفر بالای 18 سال جمعیت هدف برای واکسیناسیون کرونا طی دو مرحله در این شهرستان هستند که تاکنون برای 1970 نفر شامل کادر درمان و نظام پزشکی، جانبازان بالای 50درصد و تعداد 885 نفر سالمند بالای 80سال واکسن تزریق شده است .

 

فرماندار شهرستان بیان داشت: باورود به فاز واکسیناسیون از بسیج همه امکانات برای این مهم بهره خواهیم گرفت و بر اساس اولویت های اعلام شده مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت.

 

 حیدری در پایان سخنان خود با قدردانی از همکاری و همراهی همه مدیران و مردم از ابتدای این اپیدمی تاکنون، خاطرنشان کرد: انشالله در فاز واکسیناسیون عمومی همچنان نیازمند همکاری و همراهی همه اقشار جامعه خواهیم بود و تاکید میکنیم رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان تداوم داشته باشد.