اسلام آباد خبر18:19 - 1400/03/09
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

انتخاب اصلح مقدمه تغییر سرنوشت و حرکت به سمت قله سعادت می باشد

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: انتخاب اصلح مقدمه تغییر سرنوشت و تغییر ساز و کار موجود و حرکت به سمت قله سعادت می باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،نشست سیاسی روشنگری   حوزه های ادارات، اصناف، کارگری(کارخانجات) با حضور مدیران ادارات، کارخانجات و اصناف شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به مدعوین اظهار کرد: انقلاب در یک پیچ تاریخی دیگر قرار دارد و زمانی که به سلامت از این گردنه عبور خواهیم کرد که مشار کت همگانی داشته باشیم.

 

وی افزود: حضور مردم در انخابات پشتیبانی از امنیت کشور است ، پشیبانی از دولت قدرتمند و قوی که به  فضل الهی با مشارکت همگانی بر کرسی خدمت رسانی خواهد نشست انشاءالله مقدمه تشکیل دولت اسلامی باشد و تا دولت اسامی تشکیل نشود حکومت اسلامی تشکیل نخواهد شد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: ما حال وهوایی را داریم که به سمت قله در حال صعود هستیم و طبیعی است که مصائب و مشکلاتی هم در مسیر هم وجود دارد.

 

وی با اشاره به آيه »انّ الله لا يُغيِّرُ ما بقوم حتّي يغيّرو ما بانفسهم« گفت: خداوند سرنوشت هيچ قومي و «ملّتي» را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند، پس با مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب درست در تعیین سرنوشت خودمان مشارکت کنیم و انتخاب اصلح مقدمه تغییر سرنوشت و تغییر ساز و کار موجود و حرکت به سمت قله سعادت می باشد.

 

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در این نشست بصیرتی و روشنگری با بیان اینکه؛ انتخابات صحنه جنگ با دشمن است، گفت: بیانیه گام دوم را باید اساس ملاک ارزیابی کاندیداها دانست.  وی با اشاره به اتفاقات کنونی منطقه و تشریح اهمیت سه انتخابات بزرگ در کشورهای سوریه،  ایران وعراق پرداخت(مشروح خبر)