اسلام آباد خبر15:54 - 1400/03/19

تنفس مصنوعی روحانی برای کاندیداهای دولتی/ دولت همچنان دل در گرو برجام دارد

تنفس مصنوعی روحانی برای کاندیداهای دولتی/ دولت همچنان دل در گرو برجام دارد : سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با طرح اظهاراتی که تنها مصرف سیاسی دارد به دنبال حمایت از کاندیداهایی است که سیاست ها و تفکرات دولت را در انتخابات پیش رو نمایندگی می کنند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، «مجید نصیرایی»، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه دولت در واپسین روزهای مسئولیت خود همچنان دل در گرو برجام دارد تا شاید از آن آبنباتی برای نمایش به مردم نصیبش شود گفت: اظهارات آقای روحانی بیشتر از اینکه در زندگی مردم و معیشت و اقتصاد کشور اثر داشته باشد، کارکرد سیاسی و انتخاباتی دارد.

وی ادامه داد: اینکه رئیس جمهور هنوز امیدوار است که برجام به نتیجه برسد آن هم در شرایطی که آمریکا رسما اعلام کرده نه تنها تحریم ها از بین نمی رود بلکه تحریم های سنگین تری علیه ایران اعمال خواهد شد نشان می دهد طرح چنین اظهاراتی برای مصارف سیاسی است تا رقابت های انتخاباتی به سمت کاندیداها دولتی متمایل شود.

نماینده مردم طبس در مجلس با بیان اینکه دولت در تلاش برای ایجاد یک تنفس مصنوعی برای افکار و اندیشه های همسو با خود است عنوان کرد: دولت در طول 8 سال ثابت کرد که با داشتن این حجم از اختیارات و به کار گیری تمام توان و اعتماد نظام اسلامی نتوانست باری از دوش مردم بردارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برجام جای اعتماد داخلی و توان بومی را در این 8 سال گرفت تاکید کرد: در تمام 8 سال گذشته فرصت اعتماد به جوانان و حمایت از تولید داخلی از بین رفت در حالی که دولت می توانست با اتکا به توان داخلی تحریم ها را بی اثر کرده و فضای تنفسی برای مردم فراهم کند.

نصیرایی با اشاره به اینکه به جای بی اثر کردن تحریم ها دولت سیاست التماس را در پیش گرفت ادامه داد: دستاورد دولت در سیاست خارجی تحریم های بیشتر و قرار گرفتن کشور در موضع التماس بود به طوری که بدترین تحریم ها در دوران اوباما بعد از امضا برجام و بدترین توهین ها در زمان ترامپ و بعد از آن اصرار بر تحریم های بیشتر در دوران بایدن اعمال شد.

نماینده مردم طبس در مجلس خاطرنشان کرد: دولت با طرح اظهاراتی که تنها مصرف سیاسی دارد به دنبال حمایت از حمایت از کاندیداهایی است که  سیاست ها و تفکرات دولت را در انتخابات پیش رو نمایندگی می کنند.

انتهای پیام/