اسلام آباد خبر17:00 - 1400/03/20
مسئول هادیان سیاسی معاونت سياسی سپاه در جمع بسیجیان اسلام آبادغرب:

برخی مشکلات کشور بخاطر سوءمدیریت است/با نگاه انقلابی به انتخابات باید نسبت به مردم اعتماد سازی صورت گیرد

مسئول هادیان سیاسی معاونت سياسی سپاه در جمع بسیجیان اسلام آبادغرب گفت: برخی مشکلات کشور بخاطر سوءمدیریت است، با نگاه انقلابی به انتخابات باید نسبت به مردم اعتماد سازی صورت گیرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نشست بصیرتی، روشنگری با حضور دکترعلی بيگدلی، مسئول هادیان سیاسی معاونت سياسی سپاه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

دکتر بیگدلی درجمع کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب با تأکید بر در خصوص لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، به تشریح شاخصه‌های مد نظر مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح پرداخت.

 

 

وی با اشاره به مذاکرات برجام و نیازغرب به مذاکره با ایران اظهار داشت: برخی بنیاد های آمریکایی معتقدند که فقط با مذاکره می توان ایران را نابود کرد و در واقع ترامپ و بایدن در برجام و مذاکرات هسته‌ای تفاوتی با هم ندارند لذا همه اقتصاد کشور را نباید در سبد برجام گذاشت و نباید فریب غرب را در مذاکرات بخوریم.

 

 

 دکتر بیگدلی با اشاره به رصد و بهره برداری جریانات سیاسی داخلی و خارجی و بهره برداری به موقع از موج های مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری، بیان داشت: جریان انقلابی باید هوشیارانه و با اتحاد عمل نمایند.

 

 

 وی با اشاره به عملکرد شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان سلیقه‌ای عمل نکرده است بلکه با توجه به کارنامه افراد تصمیم گرفته است، برخی افراد در گذشته رفتار و گفتمان انقلابی اما بعدا" از مسیر اصلی انقلاب  دچار انحراف شده اند.

 

بیگدلی با تبیین لزوم تغییرمدیریت در کشور بیان داشت: کشور در شرایط نامساعد اقتصادی داخلی قرار دارد و برخی مشکلات مانند گرانی مسکن، بورس، تورم و ... بخاطر سوءمدیریت است.

 

 

 

وی تصریح کرد: با نگاه انقلابی به انتخابات و انتخاب فرد اصلح باید نسبت به مردم اعتماد سازی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در ابتدای این نشست روشنگری به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات را از وظایف آحاد و اقشار مردم به ویژه هادیان سیاسی بسیج عنوان کرد.