اسلام آباد خبر21:43 - 1400/03/23

عملکرد دولت را باید با جیب مردم سنجید، نه آمار و ارقام/ بنای ناصواب تخریب دولت‌های قبل را آقای روحانی گذاشت

عملکرد دولت را باید با جیب مردم سنجید، نه آمار و ارقام/ بنای ناصواب تخریب دولت‌های قبل را آقای روحانی گذاشت : عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی خودش می گفت که ملاک تورم سفره و جیب مردم است؛ الان وقتی نگاه می کنیم می بینیم با عملکرد این دولت، هم سفره ها کوچک شده و هم جیب مردم خالی شده است. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،«علیرضا نظری»، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور مبنی بر نگفتن آمار و ارقام از عملکرد دولت از سوی نامزدهای انتخاباتی و انتقاد آنها به دولت گفت: آمار و عملکرد دولت را باید در سفره مردم سنجید نه در افتتاح های هر پنج شنبه که آورده ای برای معیشت مردم نداشته است.

وی با اشاره اینکه دولت 8 سال معیشت مردم را برای توافق برجام گروگان گرفت و ماحصل آن تحریم های بیشتر و علیه ملت بود ادامه داد: آقای روحانی خودش می گفت که ملاک تورم سفره و جیب مردم است؛ الان وقتی نگاه می کنیم می بینیم با عملکرد این دولت، هم سفره ها کوچک شده و هم جیب مردم خالی شده است.

نظری با اشاره به اینکه تخریب دولت قبلی بنای ناصوابی بود که خود آقای روحانی در انتخابات سال 92 گذاشت ادامه داد: اگرچه عملکرد دولت های نهم و دهم هم ضعف هایی داشت اما آقای روحانی برای اینکه بتواند پیروز انتخابات باشد از تخریب دولت قبل از خود پله ای برای پرش ساخت و مدام دولت قبل را تخریب کرد و امروز همین شیوه دامن عملکرد ضعیف دولت وی را گرفته است.

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور پنج شنبه های افتتاح را در دولت نام گذاری کرده و هر پنج شنبه یک مجموعه ای از سد و پروژه عمرانی افتتاح می کند تصریح کرد: اگر به قول خودشان سد افتتاح کردند پس چرا با کمبود آب و برق در کشور مواجهیم.

وی با اشاره به اینکه معیشت مردم به خصوص در یک سال گذشته به صف مرغ و گوشت و تخم مرغ وابسته بود ادامه داد: عملکرد دولت حتی در عدد و رقم روی کاغذ هم دستاوردی نداشت که قابل دفاع باشد.

نظری با اشاره به اینکه نامزدهای اصلاح طلب و نزدیک به دولت نمی توانند از عملکرد 8 ساله دولت دفاع کنند تاکید کرد: عملکرد دولت دامن گیر کاندیداهای نزدیک به این جریان است به طوری که نه می توانند از زیر بار آن شانه خالی کنند نه دفاعی دارند که در برابر انتقاد سایر کاندیداها مطرح کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: آقای روحانی به جای آنکه گله مند از نگفتن آمار و ارقام عملکرد دولت باشد خوب نگاه کند و ببیند چه بلایی بر سر زندگی و معیشت مردم و اقتصاد کشور آورده است.

انتهای پیام/ک