اسلام آباد خبر15:40 - 1400/03/24

گلایه‌ها و ناگفته‌های نخبگان علمی کشور در حضور رهبر انقلاب

گلایه‌ها و ناگفته‌های نخبگان علمی کشور در حضور رهبر انقلاب : سید محمدعلی صدری نیا کارگردان مستند «غیر رسمی» قسمت سوم این مجموعه را بواسطه صراحتی که در حرف‌های نخبگان علمی جلسه مطرح شده و در مقابل پاسخ هایی که رهبری داده‌اند و تا به حال شنیده نشده، جذاب و دیدنی عنوان کرد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید محمد علی صدری نیا، کارگردان مجموعه مستند«غیر رسمی»که به روایت دیدارهای «پنجشنبه ای» رهبر انقلاب می‌پردازد، درگفت و گو با دانادرباره قسمت های اول و دوم این مستند گفت: به بهانه هفته دفاع مقدس در سال گذشته، قسمت اول «غیر رسمی» از تلویزیون پخش شد که در این قسمت به دیدار راویان دفاع مقدس با رهبری و حاشیه های خاصی که اتفاق افتاده بود، می پرداخت. چهره های شاخصی مثل حاج حسین یکتا، آقای احمدیان از میهمانان این جلسه بودند. کسانی که زائران سفرهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس پای خاطرات و روایت های این عزیزان بارها نشسته اند. 

صدری نیا درباره قسمت دوم این مستند گفت: بنا داشتیم مجموعه مستند «غیر رسمی» را با همین قسمت شروع کنیم که یک رونمایی و گلچینی از دیدارهای معروف «پنجشنبه های رهبری» بود که به واسطه اینکه این قسمت دیرتر تدوین و آماده شد، تصمیم بر این شد که جلسه «راویان دفاع مقدس» ابتدا پخش شود و قسمت رونمایی از جلسات بعنوان قسمت دوم پخش شد که به فضای کلی دیدارهای پنجشنبه‌ای رهبر انقلاب می‌پرداخت.

 

وی افزود: حضرت آقا از سال 95 تا 98  تا قبل از کرونا یک سلسله جلسات غیر رسمی و صمیمانه‌ای داشتند که به عنوان جلسات «پنجشنبه ای» معروف شده بود که هر هفته این جلسه با گروه ها و فعالان مختلف فرهنگی، هنری، علمی و حوزه های مختلف دیدارهای برگزار می شد که در این جلسات افراد راحت تر از فضای رسمی، صحبت ها و گاهی گلایه های خود را خدمت حضرت آقا بیان می کردند که پیش از این هیچ خبری از آن منتشر و رسانه ای نمی شد. 

 

 

کارگردان مستند «غیر رسمی» درباره قسمت سوم این مجموعه که قرار است امشب ساعت 19:45 از شبکه سوم سیما پخش شود، گفت: ما در قسمت سوم به سراغ وجه دیگری از این جلسات رفتیم که مربوط می شود به دیدارهای نخبگان علمی و فناوری کشور با رهبر انقلاب؛ که این افراد در این جلسات مسائل و دغدغه های خود را بی واسطه مطرح می‌کنند که به نظرم حرف های جدید و نشنیده ای در این جلسات گفته شده که برای مخاطبان جذابیت دارد.

 

وی افزود: علاوه بر اینها در این قسمت رهبری نیز نکاتی را عنوان می کنند که در این حوزه به طور رسمی کمتر شنیده شده و قطعا برای مخاطبان جذابیت های خاص خودش را دارد. 

 

صدری نیا ادامه داد: جنس و فضای این قسمت از «غیر رسمی» به واسطه آن صراحت ها و صمیمیتی که در گفتن مطالبی که خیلی از آن ها تا به حال شنیده نشده، از گفتن دستاوردها تا بیان بسیاری از مشکلات و کارشکنی های دستگاه های مختلفی که در سر راه موفقیت این نخبگان قرار گرفته و حالا از زبان آنها گفته می شود و در مقابل پاسخ ها و پیگیری های رهبر انقلاب شنیدنی و دیدنی تر شده است.

 

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند.

 

انتهای پیام/