اسلام آباد خبر11:55 - 1400/03/30

استقلال در مبارزه با مفاسد اقتصادی عامل استقبال همه جناح‎‌ها از رئیسی بود/ دولت آینده با قدرت وارد میدان شود

استقلال در مبارزه با مفاسد اقتصادی عامل استقبال همه جناح‎‌ها از رئیسی بود/ دولت آینده با قدرت وارد میدان شود : نماینده مردم نجف آباد گفت: دولت نباید فرصت را از دست بدهد و با استفاده از ظرفیت های عالی کشور و پتانسیل حمایت های همه جانبه گروه های مختلفی که به وی اعتماد کردند وارد میدان شود. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،«ابوالفضل ابوترابی»، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه سوابق خوب آقای رئیسی در ایام حضور در قوه قضائیه باعث شد که مردم و  همه جناح های و گروه سیاسی به وی اعتماد کنند افزود: آقای رئیسی در زمان مسئولیت خود در قوه قضائیه بدون اینکه تحت تاثیر جریانی خاص قرار گیرد استقلال خود را حفظ کرد و توانست فراتر از یک رئیس قوه قضائیه ظاهر شود.

ابوترابی با اشاره به ورود آقای رئیسی به موضوع مبارزه با فساد و تعطیلی کارخانه ها ادامه داد: منتخب امروز مردم در دوارن ریاست قوه قضائیه توانست نزدیک به 2 هزار و 700 کارخانه تعطیل شده را با به میدان فراخواندن دادستان های کل کشور راه اندازی کند علاوه بر آن دستگیری دانه درشتان مفاسد اقتصادی مهمترین دلیلی استقبال چشم گیر از وی بود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با اشاره به استقبال اقوام و مذاهب از سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: استقبال برادران اهل سنت از آقای رئیسی چشم گیر بود، اهل تسنن به میدان آمدند و از وی حمایت کردند ضمن اینکه استقبالی که از آقای رئیسی در تبریز و بین اقوام ترک صورت گرفت از سایر کاندیداها ترک زبان صورت نگرفت.

نماینده مردم نجف آباد با اشاره به اینکه گروه های سیاسی نیز به خوبی از وی استقبال کردند گفت: یک روز مانده به انتخابات مدیران رسانه های اصلاح طلب با آقای رئیسی دیدار و گفت و گو کردند این خود مبین حمایت این جریان از وی بود.

ابوترابی با اشاره به اینکه دولت آینده با توجه به اعتماد عمومی با مسئولیت سنگینی مواجه است تصریح کرد: 700 هزار میلیارد اوراق قرضه داریم که باید در این دولت بدهی مردم پرداخت شود ضمن اینکه مشکل خشکسالی جدی است و می تواند زمینه افزایش بیکاری به خصوص در حوزه کشاورزی را فراهم کند؛ بسیاری از مشاغل نیز در اثر کرونا از بین رفته و مردم خسته هستند، سیستم آموزشی کشور هم به دلیل عملکرد ضعیف تعطیل است که دولت آینده باید برنامه جدی برای حل این معظلات داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وحدت رمز پیروزی ملت ایران است تاکید کرد: دولت نباید فرصت را از دست بدهد و با استفاده از ظرفیت های عالی کشور و پتانسیل حمایت های همه جانبه گروه های مختلفی که به وی اعتماد کردند وارد میدان شود.

نماینده مردم نجف آباد خاطرنشان کرد: اگر اراده ملی را با توان داخلی در هم آمیزیم مشکلات کشور را حل خواهیم کرد زیرا تحریم بر کشوری که 15 همسایه دارد اثرگذار نخواهد بود.

 

انتهای پیام/ک