اسلام آباد خبر15:53 - 1400/04/05

عراقچی ۸ سال برای به نتیجه رساندن مذاکرات وقت داشت/ می‌خواهند بی نتیجه بودن مذاکرات را به گردن دولت بعد بیندازند

عراقچی ۸ سال برای به نتیجه رساندن مذاکرات وقت داشت/ می‌خواهند بی نتیجه بودن مذاکرات را به گردن دولت بعد بیندازند : نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بنا بود آقای عراقچی کاری در مذاکرات انجام دهد در همه این ۸ سال فرصت داشت و این کار را می کرد اینگونه نیست که بتوان یک روزه مذاکرات را به نتیجه رساند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،«هادی بیگی نژاد»، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تناقض در گفتار دولت و مقامات آمریکایی درباره مذاکرات وین گفت: به نظر می رسد آقای روحانی برای یک فضاسازی سیاسی وانمود می‌کند که مذاکرات به نتیجه رسیده و تیم مذاکره کننده در آستانه پیروزی است.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی براینکه اختیار به آقای عراقچی بدهیم همین امروز مذاکرات را نهایی می کند عنوان کرد: اگر بنا بود آقای عراقچی کاری در مذاکرات انجام دهد در همه این 8 سال فرصت داشت و این کار را می کرد اینگونه نیست که بتوان یک روزه مذاکرات را به نتیجه رساند.

بیگی نژاد با اشاره به اینکه برخی می گویند تحریم های محل بحث طرفین به دوران ترامپ برمی گردد که از نظر همه یک دیوانه است تاکید کرد: در زمان اوباما هم مذاکرات را تجربه کردیم و دیدم که بدترین تحریم ها در زمان اوباما که برجام به امضا رسیده بود بر ایران اعمال شد و خروجی مذاکرات در زمان وی هم مطلوب نبود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اینکه دولت قصد دارد به نتیجه نرسیدن مذاکرات را به گردن دولت آینده بیندازد ادامه داد: آقای روحانی با این اظهارات می خواهد بگوید که این دولت کار خود را کرده و اگر مذاکرات به نتیجه نرسید به خاطر این دولت جدید روی کار آمده است و مسئولیت به نتیجه نرسیدن مذاکرات با دولت سیزدهم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا از نظر ملت ایران جدید نیست زیرا آمریکا از ابتدا هم همین موضع را نسبت به برنامه هسته ای ایران داشت و امروز هم بر آن تاکید کرده است حرف وزیر امور خارجه آمریکا جدید نیست.

انتهای پیام/ک