اسلام آباد خبر15:49 - 1400/04/24
خانم گل لیگ برتر فوتسال زنان آسیا در گفتگو با مرصاد:

ورزشکاران پس از کنار گذاشتن ورزش شغل و بیمه ای ندارند

خانم گل لیگ برتر فوتسال زنان آسیا گفت: همه ورزشکاران پس از کنار گذاشتن ورزش شغل و بیمه ای ندارند، به این معنا که فاقد پشتوانه هستند و این مشکلی است که به کرات درباره آن گفته شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سارا شیربیگی در گفتگو با خبرنگارمرصاد، اظهار داشت: همه ورزشکاران مشکلاتی دارند اما بنده به نمایندگی از بانوان خواستار رعایت برابری میان زنان و مردان ورزشکار هستیم.

 

این بانوی ورزشکار کرمانشاهی از وجود تبعیض میان زنان و مردان ورزشکار خبر داد و افزود: باید این تبعیض میان زن و مرد کاهش یابد زیرا زنان و مردان همگی زحمت می کشند.

 

شیربیگی یکی دیگر از مشکلات ورزشکار را عدم اشتغال دانست و گفت: ورزشکاران تا هنگامی که ورزش حرفه ای آنها به اتمام برسد درگیر ورزش هستند به همین دلیل شرایط استخدامی را از دست می دهند.

 

وی عنوان کرد: همه ورزشکاران پس از کنار گذاشتن ورزش شغل و بیمه ای ندارند، به این معنا که فاقد پشتوانه هستند و این مشکلی است که به کرات درباره آن گفته شده است.

 

خانم گل لیگ برتر فوتسال زنان آسیاییاز مشکلات مربوط به پاداش ها خبر داد و تصریح کرد: طی چندسال اخیر هرچه مسئولان قول دادند آن را پرداخت نکردند.

 

شیربیگی خاطرنشان کرد: وضعیت زنان ورزشکار بدتر از مردان است زیرا دستمزدشان یک سوم مردان است.