اسلام آباد خبر16:11 - 1400/04/28
فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تزریق 13 هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب/کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: بالغ بر 13  هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است که 9 هزار دوز مرحله اول و 4 هزار دوز تزریق مرحله دوم می باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  فرماندار اسلام آبادغرب به همراه رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان، شهردار شهر حمیل و کارشناسان مربوطه از پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون اسلام آبادغرب بازدید بعمل آوردند.

 

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار  اسلام آباد خبر ، با اعلام تزریق اولین واکسن کوو ایران برکت(نخستین واکسن ایرانی کرونا)ورکورد یک هزار  و صد دوز  تزریق واکسن کرونا در روز گذشته، عنوان کرد: کارکنان زحمتکش شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمادگی دارند تزریق واکسیناسیون انبوده در سطح بالایی را انجام دهند و فعلا یک شیفت کار می کنند اما اگر آمار واکسن به حد بالایی برسد این عزیزان آماده خدمت رسانی دو شیفت نیز هستند.

 

وی افزود: بالغ بر 13  هزار دوز واکسن کرونا تاکنون در شهرستان اسلام آبادغرب تزریق شده است که 9 هزار دوز مرحله اول و 4 هزار دوز تزریق مرحله دوم می باشد.

 

 

حیدری گفت: وضعیت شهرستان فعلا نارنجی است، کرونای هندی و دلتا تاکنون در شهرستان گزارش نشده اما سطح رعایت پروتکل های بهداشتی بشدت کاهش یافته است.

 

 

دکتر محمدرضا نادری رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نیز در گفتگو با خبرنگار  اسلام آباد خبر ، گفت: سه مرکز تجمیعی تزریق واکسن ( سالن پیام نور ، سالن یاس مدرسه شهید زمانی و سالن زینبه) در شهر اسلام آبادغرب آماده خدمت رسانی به مردم هستند و در بخش حمیل و مراکز روستایی نیز بصورت جداگانه واکسن تخصیص یافته طی فراخوان جامعه هدف با حضور پزشک تزریق می شود.

 

 

وی افزود: متقاضیان گرامی قبل از مراجعه در سامانه  https://salamat.gov.ir جهت نوبت دهی ثبت نام نمایند که مزیت آن این است که نوبت دهی دقیق و بدون معطلی برای ایشان در نظر گرفته می شود اما در مراجعه حضوری ممکن است تعداد واکسن تزریق روزانه به ایشان نرسد و به روزهای بعد موکول شوند.

 

 

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بیان داشت: مردم فقط 35 تا 40 درصد ماسک زدن را رعایت می کنند که این خطر آفرین است و اکنون در فصل تابستان مردم به پارک ها می روند و فاصله اجتماعی و ماسک زدن رعایت نمی شود که این امر برای شیوع کرونا خطرناک است و انتظار است که مردم حداقل پروتکل ها مثل ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی را برای حفظ سلامت خانواده و جامعه رعایت نمایند.

 

انتهای پیام/