اسلام آباد خبر13:40 - 1400/05/05
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

عملیات مرصاد برگ زرین ایثار و فداکاری مردم استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: پنجم مرداد روز ملی کرمانشاه و برگ زرین ایثار و فداکاری استان کرمانشاه و به ویژه مردم شهرستان اسلام آبادغرب در دفاع از کیان ایران اسلامی است.

 خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر ، اظهار کرد: عملیات مرصاد برگ زرین و درخشانی تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی های مردم مرزدار در دفاع از ایران اسلامی بود و شایسته است نام و خاطره همه مجاهدان راه حق را گرامی بداریم.

 

وی افزود: عملیات مرصاد یک حماسه بزرگ است که حاصل جانفشانی و ایثار و فداکاری ملت ایران به ویژه مردم استان کرمانشاه است  و نقطه رسوایی منافقين بود.

 

تمری افزود: منافقين در یک رسوایی بزرگ خواستند آخرین برگ های خیانت و جنایت هشت سال دفاع مقدس را تکمیل کنند و با همدستی آمریکا و رژیم بعث عراق تلاش کردند رویای نابودی انقلاب اسلامی را محقق کنند اما هوشیاری رزمندگان اسلام مانع از تحقق این خواب شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : کارنامه منافقين مملو از ددمنشی، ترور ، خیانت و جنایت علیه ملت ایران است و تاریخ فراموش نخواهد کرد ترور ۱۷ هزار نفر از جوانان و نوجوانان و زنان و مردان ملت ایران و خیانت هایی که منافقين در طول هشت سال دفاع مقدس مرتکب شدند.

 

وی افزود: مرصاد نقطه پایانی بر رویای منافقين بود و منافقين آرزوی نابودی جمهوری اسلامی ایران را به گور بردند اما جامعه نباید خیانت های آنها را فراموش کند.

 

تمری افزود: امروز رسانه های معاند در تلاش هستند تا چهره جنایتکار و خیانتکار منافقين را تطهیر بکنند و از همه ابزارها در این راستا استفاده می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : استفاده از ظرفیت هنر و برنامه های فرهنگی هنری در راستای بزرگداشت روز ملی کرمانشاه و عملیات غرور آفرین مرصاد یک ضرورت است و لذا باید به درستی از این ظرفیت ها استفاده کرد.

 

تمری افزود: جشنواره ملی تئاتر مرصاد یکی از این ظرفیت ها است که تا کنون توانسته است بخش عمده ای از طرفیت حماسه مرصاد را به دوش بکشد ‌ و در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و حماسه مرصاد نقش آفرینی بکند.

 

وی در پایان یاد و خاطره شهدای مرصاد و شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه حماسه آفرینی های مردم شهرستان اسلام آبادغرب را گرامی داشت