اسلام آباد خبر15:23 - 1400/05/07

المپیک توکیو| تاریخ‌سازی ملایی با راه‌یابی به فینال B روئینگ/ امیدواری بانوی پرچم‌دار به‌رغم شلیک‌های کم‌دقت!

المپیک توکیو| تاریخ‌سازی ملایی با راه‌یابی به فینال B روئینگ/ امیدواری بانوی پرچم‌دار به‌رغم شلیک‌های کم‌دقت! : هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با پیگیری رقابت‌های ورزشکاران کاروان ستارگان ایران‌زمین برگزار شد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از بامداد امروز پنج‌شنبه ۷ مردادماه به وقت ایران آغاز شد. امروز از کاروان ۶۶ نفره ایران، فقط دو ورزشکار آن هم از بخش بانوان به مصاف حریفان رفتند.

روز خلوت کاروان ستارگان ایران‌زمین با آغاز رقابت‌های نازنین ملایی در رشته روئینگ قایقرانی و هانیه رستمیان در ماده ۲۵ متر تپانچه بادی پیگیری شد.

قایق نازنین به فینال B رسید

نازنین ملایی ملی‌پوش روئینگ کشورمان از ساعت ٦:۲۰ در مرحله نیمه‌نهایی در گروه خود با حریفانی از آمریکا، اتریش، نیوزیلند، کانادا و بریتانیا رقابت کرد و  با زمان ۷ دقیقه و  ۴۵ ثانیه در رده ششم ایستاد شد و به فینال B  راه یافت.

در مرحله نیمه نهایی، قایقرانان نیوزیلند، بریتانیا و اتریش اول تا سوم شدند و به فینال A رسیدند و بقیه قایقرانان به فینال B  راه یافتند.

برای تماشای این مسابقه سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و سفیر ایران در ژاپن در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند.

در تاریخ قایقرانی رشته رویینگ هیچ یک از ملی پوشان کشورمان به این مرحله در تاریخ المپیک نرسیده بودند. 

پایان کار بانوی پرچم‌دار

هانیه رستمیان یکی از پرچمداران ایران در مراسم افتتاحیه، در ماده تپانچه ۲۵ متر و در بخش دقت به مصاف حریفان رفت و با امتیاز ۲۸۹ به کار خود پایان داد و در رده شانزدهم قرار گرفت.

همچنین رقابت های تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان فردا جمعه در بخش سرعت برگزار می شود و کار تپانچه در توکیو پایان می یابد.

انتهای پیام/