اسلام آباد خبر16:57 - 1401/04/01
گزارش؛

گلایه مردم از کیفیت نامطلوب نان در اسلام آبادغرب

کاهش وزن و کیفیت نان و تعطیلی های خودسرانه نانوایی ها موجب گلایه شهروندان اسلام آبادی شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مردم اسلام آبادغرب از کاهش وزن، بی کیفیتی نان، تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی ها و ضعف نظارت ها گلایه داشتند و این موضوع در شبکه های اجتماعی شهرستان بازتاب گسترده ای داشت. خبرنگار ما این موضوع را از مسئولین شهرستان جویا شده است؛

 

محمود مصطفایی رئیس اتاق اصناف شهرستان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: گشت های مشترک بازرسی توسط بسیج اصناف، ادارات صنعت معدن و تجارت و جهادکشاورزی به طور مرتب انجام می شود مشکلات اندکی وجود دارد که به زودی با اجرای طرح کارت خوان های هوشمند برطرف خواهد شد و ساعت جدید کاری نانوایی‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

در همین راستا کامران کریمی رئیس جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب اظهار داشت: نانوایی داران تا زمان ابلاغ دستور جدید باید طبق ساعتی که به آنها اعلام شده به مردم خدمت رسانی نمایند. 

 

وی گفت: از مردم فهمیم و گرانقدر اسلام آباد غرب تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، بی کیفیتی و تعطیلات غیر قانونی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد شود و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاء داده شود.

 

 

غلامی رئیس اداره غله اسلام آبادغرب نیز به خبرنگار ما گفت: مردم می‌توانند مستندات خود را از تخلفات صورت گرفته به ما اطلاع دهند قطعا با متخلفین برخورد خواهد شد و با اجرای طرح هوشمند نان تمامی مشکلات بر طرف خواهد شد که تمام تلاش ما این است که در ده روز آینده این طرح بطور کامل در شهرستان اجرا شود.

 

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر، با توجه به افزایش قیمت اقلام متعدد خوراکی و بالا رفتن هزینه سبد معیشت خانواده ها، نان بیش از پیش بعنوان قوت غالب اقشار مستضعف و کم درآمد مطرح است لذا انتظار است دستگاه های مربوطه نظارت کمی و کیفی خود را بر نانوایی های شهرستان اسلام آبادغرب تشدید نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/