اسلام آباد خبر21:02 - 1401/06/29
بادامچیان:

عضویت ایران در اجلاس شانگهای نشان‌ داد تحریم‌های غرب بی‌اثر است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در اجلاس شانگهای با عضویت رسمی ایران بی اثر بودن تحریم های غرب بیشتر آشکار شد و این شکست سختی برای آمریکا است ولی آمریکا به علت عادت به خوی استعماری عبرت نمی گیرد و در مذاکرات برجام عهد شکنی دارد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله بادامچیان در مواضع هفتگی حزب موتلفه تصریح کرد: سیاست پنجره به روی شرق، آینده روشنی را برای جمعیت بیشتر از نیمی از مردم جهان نوید می دهد. اخیراً رئیس روابط سیاسی خارجی در آمریکا گفته است همکاری ایران و روسیه و چین نظم نوین جهانی جدیدی را مطرح کرده که نظم جامعه جهانی فعلی را به هم می ریزد و نظم استعماری غرب را به باد می دهد و تمدن نوین و ارزشی را برقرار می سازد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سخنان آیت الله رئیسی مورد تایید و حمایت ملت بزرگ ایران است.  رئیس جمهوری اسلامی ایران مواضع به حق جمهوری اسلامی را برای جهانیان تشریح می کند و سیاست‌های سلطه طلبانه آمریکا و زورگویان  را افشا می نماید.
 

بیشتر بخوانید:

سازمان شانگهای بار برجام را برمی دارد؟

وی در ادامه‌ درباره برجام نیز گفت: این مذاکرات نیست، زیرا آمریکا گروگان سیاست‌های غلط خودش شده است و در توهمی که برای  خود ساخته اسیر گشته و راه نجات را گم کرده است.آنچه آشکار است این است که ایران نیازی به مذاکرات برجام ندارد و این آمریکا است که در تحریم ایران هر روز بیشتر از دیروز ضرر می کند و دیر یا زود آمریکا مجبور است از زیاده طلبی دست بردارد و به توافقی آبرومندانه با ایران تسلیم شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اظهار تاسف از درگیری های بین آذربایجان و ارمنستان از آنها خواست مذاکرات و رفع اختلافات را با کمک ایران از سر بگیرند.

بادامچیان همچنین در رابطه با انتفاضه فلسطین گفت: اکنون جوانان به پا خواسته از انقلاب سنگ به استفاده از سلاح و بمب های  دست ساز و عملیات مردمی مسلحانه رسیده اند و رژیم اشغالگر قدس هر روز به سقوط نزدیک تر می شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی باشکوه و عظمت اربعین امسال وحدت آفرین و نهاد عشق و احترام و عرض ادب از طرف اقوام و ملت های مسلمان به حسین و زینب و عاشورا بود و یزیدیان زمان را به شدت عصبانی و نگران کرد.

وی افزود: سانسور این مراسم و ایجاد مسائل انحرافی برای به حاشیه بردن این حضور 20میلیونی در هوای گرم ۴۰ تا ۴۵ درجه و بزرگنمایی مسائل کوچک دلیل این وحشت دشمنان اسلام و ملت هاست .

بادامچیان تصریح کرد: اربعین پایگاه ظهور و بروز ارزش های زیبای اسلامی شده و نمونه ای از سبک زندگانی اسلام به جهانیان خسته از مادی گرایی، سرمایه سالاری و منفعت جویی ارائه کرده است و رویدادی فراشیعی و گسترده در بین ادیان الهی شده است.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی برای همه راه پیمایان در کربلا آرزوی قبولی و مزید توفیقات و نیز افتخار رهروی راه زیبای حسین و زینب را مسالت کرد و از خدمات و زحمات همه خادمان راه اربعین تقدیر و تشکر نمود.

بادامچیان همچنین با اشاره به ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر اعظم و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام با توجه به رهنمودهای امام خامنه ای اظهار امیدواری کرد که واعظان و اهل منبر بر اساس جهاد تبیین، مردم را شناخت زیان ها و پیامدهای منفی عدم همراهی با امامت ولایت و علل کج راهه ها پس از پیامبر اسلام در شرایط فعلی بیشتر آگاهی دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان درباره درگذشت مهسا امینی گفت: باید منتظر رسیدگی و تحقیقات مقامات قانونی بود.

وی سوء استفاده های ابزاری برای مقاصد منفی از این رویداد تلخ  را عملی ناجوانمردانه دانست.