اسلام آباد خبر17:17 - 1401/11/09
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

نجات کشاورز اسلام آبادی از مرگ حتمی با حضور به موقع پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب نجات کشاورز اسلام آبادی از مرگ حتمی با حضور به موقع پلیس خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضور به موقع ماموران پاسگاه حسن‌آباد اسلام‌آبادغرب، کشاورز 65 ساله اهل این شهرستان را از گاز گرفتگی و مرگ حتمی نجات دادند.

 

 سرهنگ هوشنگ مبارکی عنوان کرد: سروان "لطیف علی عبدی" فرمانده پاسگاه حسن آباد به همراه، ستوانیکم "سیروس ملکی" و سرباز وظیفه "مهدی فتحی" حوالی ساعت 4:30 دقیقه بامداد با خودروی سازمانی مشغول گشت زنی در حوزه استحفاظی بودند که یک دستگاه خودرو پیکان پارک شده در مزارع کشاوری، توجه آن‌ها را به خود جلب کرد.

 

وی ادامه داد: با مشاهده این صحنه، سروان عبدی، ستوانیکم ملکی و وظیفه عبدی برای بررسی موضوع به سراغ خودرو پارک شده می روند که متوجه روشن بودن گاز پیک نیکی و بیهوشی یک نفر داخل پیکان می شوند.

 

سرهنگ مبارکی افزود: ماموران پاسگاه حسن آباد با مشاهده این صحنه به سرعت نسبت به باز کردن درب خودرو و خارج کردن کشاورز 65 ساله از داخل آن اقدام و با آب صورت وی را شستشو می دهند.

 

 فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: این 3 مامور وظیفه شناس، کشاورز بیهوش شده را به مراکز درمانی منتقل کردند و خوشبختانه حال این فرد مساعد گزارش شده است.

 

وی در پایان با قدردانی از اقدام فرمانده و کارکنان پاسگاه حسن آباد، گفت: پلیس همواره حافظ جان و مال مردم بوده و ثابت کرده است برای آسایش آن ها شبانه روز تلاش می کند.