حشمت الله فلاحت پیشه تشریح کرد:

اهداف احمدی نژاد از همراهی با مشایی

کد خبر: 10583
|
21:38 - 1392/02/23
نسخه چاپی
اهداف احمدی نژاد از همراهی با مشایی
هدف اصلی احمدی نژاد و همراهانش از این اقدام و همزمان کردن ورود و ثبت نام هاشمی و مشایی این بود که بار دیگر تجربه انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و 88 یعنی ایجاد دو قطبی احمدی نژاد - هاشمی را تکرار کنند.
اسلام آباد خبر-فلاحت پیشه تاکید کرد:اعتقاد بنده بر این است که محمود احمدی نژاد در همراهی اسفندیار رحیم مشایی دو هدف عمده را دنبال می کرد، همزمانی ثبت نام اکبر هاشمی رفسنجانی و شکل گیری مدل پوتین – مدودوف.

 

به گزارش اسلام آباد خبر حشمت الله فلاحت پیشه با بیان این مطلب درگفتگو با فرارودرباره همراهی محمود احمدی نژاد با اسفندیار رحیم مشایی در مرحله ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری گفت: احمدی نژاد تمام مدت آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در انتظار لحظه ای بود که اکبر هاشمی رفسنجانی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شود و همزمان با ورود او نیز اسفندیار رحیم مشایی را وارد ستاد انتخابات کند.

 

وی افزود: هدف اصلی احمدی نژاد و همراهانش از این اقدام و همزمان کردن ورود و ثبت نام هاشمی و مشایی این بود که بار دیگر تجربه انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و 88 یعنی ایجاد دو قطبی احمدی نژاد - هاشمی را تکرار کنند.

 

این فعال سیاسی ادامه داد: احمدی نژاد و حلقه نزدیکانش گمان می کنند که این دو قطبی می تواند این بار هم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مدد اسفندیار رحیم مشایی بیاید و با راه اندازی ضد تبلیغ علیه هاشمی آرای مردم را به سبد نامزد منتخب شان سرازیر کند.

 

فلاحت پیشه در تشریح دومین هدف احمدی نژاد از همراهی با مشایی گفت: از مدت ها پیش این گمانه زنی مطرح بوده است که احمدی نژاد در پایان دوران ریاست جمهوری خود تلاش خواهد کرد مدل پوتین – مدودوف را در ایران اجرا کند تا از این طریق حداقل چهار سال دیگر حضور خود و حلقه نزدیکان خود را در قدرت بیمه کند.

 

وی افزود: همراهی احمدی نژاد با مشایی در مرحله ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مهر تاییدی بر این گمانه زنی ها زد که احمدی نژاد و همراهانش به قدرت دل بسته اند و حاضر نیستند جریان آزاد قدرت در کشور وجود داشته باشد.

 

فلاحت پیشهبا تاکید بر اینکه همراهی احمدی نژاد با مشایی در مرحله ثبت نام یک تخلف بزرگ و آشکار از سوی مجری انتخابات ریاست جمهوری بود گفت: از این پس باید در انتظار تخلفات دیگر هم از جانب احمدی نژاد باشیم از آن جمله مناظره با نامزدها و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.

 

وی با بیان اینکه احمدی نژاد یک تخلف محتوایی دیگری هم در آینده خواهد داشت گفت: تخلف محتوایی احمدی نژاد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پوپولیستی کردن انتخابات و خارج کردن انتخابات از مدار عقلانیت و منطق خواهد بود همانند همان کاری که او و هوادارانش در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و 88 کردند.

 

فلاحت پیشه افزود: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نیازمند مشارکت عقلانی و برگزاری یک انتخابات منطقی فارغ از نگاه و رویکرد پوپولیستی است و منتخب این دوره باید در یک فرآیند عقلانی انتخاب شود تا کشور از فضای کنونی خارج شود.

 

فلاحت پیشهبا تاکید بر اینکه با ایجاد فضای پوپولیستی هم منتخب دولت شانسی برای پیروزی ندارد گفت: در صورتی که احمدی نژاد باز بخواهد انتخابات را به یک رقابت دو قطبی میان هاشمی بکشاند، با توجه به عملکردی که او و دولتش در طول هشت سال گذشته به جا گذاشته منتخب مورد نظرشان در این دوره از انتخابات نمی تواند آرای مردم را با تخریب هاشمی رفسنجانی کسب کند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد