جانشین سپاه ناحیه اسلام آباد غرب تشریح کرد ://rn

سپاه و بسیج آمادگی لازم جهت تامین امنیت انتخابات را دارد .

کد خبر: 10781
|
15:49 - 1392/02/24
نسخه چاپی
سپاه و بسیج آمادگی لازم جهت تامین امنیت انتخابات را دارد .
سپاه و بسیج شهرستان اسلام آباد غرب آمادگی کامل و کافی را برای تامین امنیت انتخابات و همچنین حفاظت از صندوق های رای را در کنار نیروی انتظامی شهرستان دارد.
 
 اسلام آباد خبر: سرهنگ عظیمی، جانشین سپاه ناحیه اسلام آباد غرب  ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) گفت: سپاه و بسیج شهرستان اسلام آباد غرب آمادگی کامل و کافی را برای تامین امنیت انتخابات و همچنین حفاظت از صندوق های رای در کنار مجموعه نیروی انتظامی شهرستان دارد.

به گزارش اسلام آباد خبر سرهنگ عظیمی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه با اشاره به موقعیت مهم شهرستان اسلام آبادغرب و نیز لزوم خلق حماسه سیاسی در انتخابات های آتی بیان داشت: دشمن هیچ وقت آرام نمی نشیند و همواره در صدد تشویش و ارعاب در بین مردم است و وظیفه ما بسیجیان حفاظت ازمردم در برابر این هجمه دشمن می باشد که انشاء الله با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تو دهنی بزرگی به دشمنان خواهیم زد لذا ما از تمامی ظرفیت و توان بالقوه بسیج در شهرستان استفاده خواهیم نمود تا به فضل الهی انتخاباتی با شکوه داشته باشیم ، از این رو در آینده نزدیک جلسات روشنگری با حضور صاحبنظران عرصه سیاست برگزار خواهیم کرد هر چند که در گذشته نیز جلسات زیادی را در این خصوص برگزار کرده ایم .

ایشان با بیان اینکه برخی با القاء این صحبت که سپاه و بسیج در امر انتخابات دخالت دارند ادامه داد : این دسته از افراد یا گروه هها قصدی جز تخریب چهره مردمی بسیج ندارند اما باید بدانند با توجه به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست،سیاسی کار نیست ، جناحی نیست بسیج و سپاه از هیچ کاندیدای خاصی چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراها حمایت نمی کند .

وی افزود: بهترین تشخیص دهنده  خود مردم هستند و سپاه و بسیج  در کنار نیروی انتظامی و بنا به رسالت خود از آراء مردم ولایتمدار و همیشه بیدار ایران اسلامی حفاظت می نماید .

ایشان در پایان گفت: هماهنگی لازم با فرمانداری و اعضای محترم شورای تامین شهرستان در خصوص آمادگی بسیج جهت انجام هرگونه ماموریت صورت پذیرفته و پیشنهاداتی نیز در موضوع امنیت انتخابات عنوان گردیده است که انشاءالله با توجه به هماهنگی های بعمل آمده منتظر انتخابات بسیار با شکوهی خواهیم بود .

 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها