اخبار سال 88 از آرشیو سایت هاشمی رفسنجانی حذف شد!+ تصاویر

کد خبر: 11501
|
17:45 - 1392/02/26
نسخه چاپی
اخبار سال 88 از آرشیو سایت هاشمی رفسنجانی حذف شد!+ تصاویر
در اقدامی سوال برانگیز و عجیب، آرشیو اخبار و مطالب منتشره سال 88 که معنایی خاص را در اذهان متبادر می کند از آرشیو سایت هاشمی رفسنجانی حذف شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد به نقل از شبکه اطلاع رساني دانا، آرشیو اخبار مرتبط با سال 88 هاشمی رفسنجانی  در سایت پایگاه اطلاع رسانی هاشمی از دسترس کاربران خارج شده است.

در آرشیو اخبار این سال فقط خبری اجمالی از خطبه های نمازجمعه رفسنجانی باقی مانده است. هنوز درباره علت این اقدام  عجیب از سوی گردانندگان  این سایت خبری منتشر نشده است. 

عملکرد سايت هاشمي رفسنجاني در طول دو سال و نيم گذشته  بسیار مورد انتقاد اهالی دلسوز رسانه ای کشور بوده است. این سایت انتشار مطالب تحريك آميز  زيادي را همسو با جريان فتنه بر روي خروجي قرار داده است.

این سایت با انتشار برخی اخبار تحریف شده ، کاملا جهت دار و عدم رعیت قواعد خبر نویسی حرفه ای موجبات اعتراض بسیار اهل رسانه را در پی داشته است. به طوری که در اخبار خود راجع به آقای هاشمی رفسنجانی چنان از القاب و عناوین و صفات بسیار خاص و اغراق آمیز و غلوگونه استفاده می کند که نتیجه ای کاملا عکس نیز روی مخاطب بر جای میگذارد.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد