نمایشگاه دستاورد واحدهای فناور مرکز رشد اسلام آباد برپاخواهد شد

کد خبر: 11553
|
19:38 - 1392/02/26
نسخه چاپی
نمایشگاه دستاورد واحدهای فناور مرکز رشد اسلام آباد برپاخواهد شد
نماینده پارک علم و فناوری کرمانشاه در مرکز رشد اسلام آباد غرب از برپایی نمایشگاه دستاورد واحدهای فناور عضو این مرکز رشد در اواخر اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد  روابط عمومي پارك علم و فناوري كرمانشاه; عبدالمجید رحیمی در گفتگو يي از  برپایی نمایشگاه دستاوردهای واحدهای فناور تحت حمایت مرکز رشد واحدهای فناوری اسلام آباد غرب در حاشیه دومین همایش « نقش پارک علم و فناوری و مراکز رشد» در توسعه استان خبرداد که قرار است 30 اردیبهشت ماه سال جاری در این شهرستان برگزار شود.
 وی ادامه داد: این نمایشگاه در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر اسلام آباد غرب برپا خواهد شد که در آن محصولات 9 واحد فناور که در عرصه ماشین آلات کشاورزی و ICT فعال هستند، به نمایش در می آید.
 وی با بیان اینکه این همایش راس ساعت 30/9 دقیقه آغاز به کار خواهد کرد، اظهار داشت: عموم مردم و علاقمندان می توانند در این برنامه شرکت و از نزدیک با برنامه های حمایتی پارک علم و فناوری از افراد خلاق دارای ایده و نوآوری آشنا شوند.
 رحیمی افزود: سخنران اصلی این همایش دکتر علی جبار رشیدی- رئیس شورای سیاستگزاری فناوری وزارت علوم تحقیات و فناوری خواهد بود و علاوه بر این آقایان بابلی- فرماندار و دکتر بهروز بادکو- رئیس جهاد دانشگاهی کرمانشاه به بیان دیدگاه های خود می پردازند.
 وی در پایان گفت: برگزاری مسابقه و اجرای چند برنامه متنوع دیگر نیز درنظر گرفته شده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها