فلاحت پیشه :

طرح نام جلیلی سه ایراد بزرگ دارد

کد خبر: 12301
|
19:08 - 1392/02/28
نسخه چاپی
طرح نام جلیلی سه ایراد بزرگ دارد
اولین ایراد مطرح شدن نام جلیلی به عنوان کاندیدای مد نظر حاکمیت و رهبری، آسیب زدن به جایگاه رهبر است.
اسلام آباد خبر :حشمت الله فلاحت پیشه با اشاره به این مطلب که طرح نام جلیلی سه ایراد بزرگ دارد، به پایگاه خبری-تحلیلی امید، گفت:  اولین ایراد مطرح شدن نام جلیلی به عنوان کاندیدای مد نظر حاکمیت و رهبری، آسیب زدن به جایگاه رهبر انقلاب است. بعید می‌دانم که مطرح شدن نام جلیلی هم با توفق رهبر انقلاب باشد. 


وی به ایراد دوم اشاره کرد و گفت: اصولگرایان باید با استفاده از روش نظر سنجی روی یک کاندیدای خاص اتفاق نظر کنند و اگر این کار را نکنند نتیجه سال ۸۴ حاصل می‌شود. 


نماینده سابق اسلام آباد غرب در مجلس افزود: سال ۸۴ بدون نظرسنجی‌های لازم، اصولگرایان برای شکست رقیب روی آقای احمدی‌نژاد توافق کردند و نتیجه‌اش نیز ضعف مدیریتی و این چیزی است که امروز می‌بینیم. پس از اینکه احمدی‌نژاد رای آورد هم دیدیم که حتی به تعهدات جناحی‌اش نسبت به اصولگرایان نیز پایبند نماند. 


فلاحت پیشه تاکید کرد: غیر از استفاده از ساز و کارنظر سنجی بر روی یک فرد بوی تبانی و دست‌های پشت پرده می‌آید و این به ضرر کشور است. 

وی با اشاره به ایراد سوم نیز یادآور شد: ضع‌ های مدیریتی که الان می بینیم و شاید برخی اصولگرایان نیز به آن انتقاد دارند به این دلیل است که  آن زمان بدون استفاده از ساز و کار نظرسنجی اصولگرایان پشت آقای احمدی نژاد قرار گرفتند.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: اگر برخی افراد می‌خواهند از کاندیدایی حمایت کنند، لزومی ندارد که از جایگاه رهبری برای جا افتادن نام کاندیدایشان استفاده کنند. 

وی در پایان گفت: اسم بردن از مهندسی انتخابات نیز در شرایط فعلی کشور نیز نوعی تخلف انتخاباتی است.

منبع : اسلام آباد تایمز

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد