رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کرمانشاه:

مردم نظام شیطانی را جایگزین نظام الهی نمی کنند

کد خبر: 12348
|
22:09 - 1392/02/28
نسخه چاپی
مردم نظام شیطانی را جایگزین نظام الهی نمی کنند
دشمنان و فتنه‌گران آگاه باشند که مردم ایران اسلامی هیچ ‌زمان نظام الهی خود را با نظام‌های شیطانی دشمنان عوض نمی‌کنند و هیچ ‌زمان دلبسته آمریکا نخواهند شد.

به گزارش اسلام آباد خبر علی جلیلیان در نشست خبری هیئت‌عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه که در دفتر هیئت نظارت استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: در آستانه انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم که از اهمیتی بالا برخوردار است و مردم ما تاکنون انتخابات زیادی را تجربه کرده‌اند و این‌بار هم با حضور حداکثری خود، توأم با شور و نشاط شرکت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: انتخابات پیش‌رو از اهمیتی بالا برخوردار است زیرا دشمنان داخلی و خارجی ما، پس از فتنه‌گری و توطئه‌ها شکست خورده‌اند و نظام ما دست‌نشانده هیچ نظامی نیست و مردم صاحب‌اختیار آن هستند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم کشور ما تاکنون شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان و فتنه‌گران آگاه باشند که هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و مردم ما هیچ وقت نظام الهی خود را با نظام‌های شیطانی دشمنان عوض نمی‌کنند و هیچ‌ زمان دلبسته آمریکا نخواهند شد.

جلیلیان ادامه داد: حماسه سیاسی همین انتخابات پیش‌رو است و مسئولیت به هیئت عالی نظارت بر انتخابات گذاشته شده است و این هیئت با علم و اطلاع و اشراف بر تمام امور و رعایت قانون مسئله را پیگیری می‌کند و به موضوع صلاحیت‌ها رسیدگی می‌کند.

جلیلیان تصریح کرد: در شهر و روستا تعدادی از داوطلبان رد شده‌ و تعدادی قبول صلاحیت شده‌اند و در حال رسیدگی به اعتراضات هستیم.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد