نامه تشکر حاجی بابایی به رهبر انقلاب

کد خبر: 12759
|
23:50 - 1392/02/29
نسخه چاپی
وزیرآموزش وپرورش از ابلاغ سیاست های کلی تحول در نظام آموزش وپرورش توسط مقام عظمای ولایت قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در متن نامه حمیدرضا حاجی بابایی آمده است: خداوند بزرگ را شاکریم که برگی دیگر بر افتخارات نظام آموزشی کشور افزوده شد و « سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش وپرورش » توسط آن رهبر فرزانه و فرهیخته به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده است و فرا روی سیاست گذاران و برنامه‌ریزان و مجریان قرار گرفت.

امروز تحول بنیادین در نظام آموزش وپرورش کشور به پرچمداری حضرت عالی و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به گفتمان غالب آموزش و پرورش تبدیل شده است و فرزندان ولایت مدار جناب عالی در این دستگاه بزرگ و سرنوشت ساز، با عزم راسخ و تلاش خستگی ناپذیر درصدد تحقق آن می باشند.

خوشبختانه ابلاغ سیاست های مذکور وبیانات ارزشمند جناب عالی، در دیدار با فرهنگیان و تاکید و حمایت مجدد از اجرای سند تحول بنیادین، ضمن شفاف سازی و پاسخگویی به سئوالات دیرینه آموزش وپرورش، شور وشوق تحول آفرینی را در بین مدیران و معلمان افزون کرد و افق های تازه ای برای دست یابی به آموزش و پرورش طراز جمهوری اسلامی به وجود آورد.

اینجانب به نمایندگی از سوی مدیران، کارشناسان و معلمان سراسر کشور، تشکر و سپاس خویش را تقدیم آن رهبر عزیز و فرزانه نموده و از خداوند متعال، سلامت و استمرار رهبری داهیانه حضرت عالی را مسئلت دارد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد