معرفی کاندیدای شورای اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب

سجاد آرمند/ بیوگرافی و برنامه ها

کد خبر: 16649
|
21:30 - 1392/03/09
نسخه چاپی
سجاد آرمند/ بیوگرافی و برنامه ها
سجاد آرمند متولد سال 1364 در روستای امیرآباد می باشد که خانواده مادری میانرود گیلانغرب (کلهر)و پدری روستای امیرآباد است تحصیلات ابتدایی در مدرسه مولوی و راهنمایی در مدرسه شهید غفاری و دبیرستان معلم و شهدای مرصاد بوده که دوره پیش دانشگاهی مدرسه امام صادق(ع) می باشد.
لیسانس مهندسی مکانیک (حرارت وسیالات)
فوق لیسانس مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)
پذیرش دکتری مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)دانشگاه های معتبر دنیا
 
دانشجو رشته حقوق
حامیان دانشجویان و ورزشکاران و فرهنگیان و اساتید دانشگاه و بازاریان و طلا فروشان و..... و شرکت کاشی کاژه و مردم شریف امیراباد و جوانان و تحصیل کردگان اسلام آباد غرب و ایل تاریخی کلهرمی باشد.
در زمان دانشجویی در چند شرکت در پست های مختلف مشغول به کار بود که بعد از سن 22سالگی به عنوان استاد دانشگاه که جوانترین استاد دانشگاه مشغول به تدریس شد و هم زمان  در شرکت کاشی کاژه مشغول شد و چند سال بعدش به عنوان مدیریت پروژه شرکت امرتات صنعتگران شد که از شرکت های بزرگ کشوری می باشد
سوابق اجرایی
استاد دانشگاه های استان کرمانشاه و ایلام از 22 سالگی
عضو تخصصی کتابخانه ملی ایران
عضو انجمن مهندسی مکانیک داخل و خارج کشور
گذراندن دوره های مختلف ایزو
مسلط به
solidworks-catia-ansys-fluent-gambit-carrier-word-excel-mathema... - matlab
عضو باشگاه مهندسان ایران
بنیانگذار باشگاه بوکسران ایران در مرجع متخصصان ایران زمین
نایب قهرمان المپیاد استانی ورزشی
عضو مرجع متخصصان گرمایش،سرمایش و تهویه مطبوع ایران
کارشناس ارشد خط تولید کاشی کاژه
مدیر فنی شرکت راهور نگین آینده
مدیر فنی شرکت دقایق فن
مدیر پروژه شرکت امرتات صنعتگران تکین
برنامه ها و هدف
در این دور از انتخابات موضوع برنامه محوری و ارائه برنامه های کاری گروه های مختلف پر رنگ تر شده است، و این پدیده به خودی خود دارای اهمیت و ارزش بالایی است، چرا که تعقّل محوری و برنامه محوری یکی از نیازهایی اساسی مدیریتی است که این روزها بیشتر از قبل به آن احساس نیاز می شود.
بر این اساس به نظر می رسد شورای شهر در پیش رو باید دارای برنامه هایی تحوّل زا برای اداره شهر باشد، تا بتواند متناسب با سیر تحوّلات گسترده و سریع موجود در جهان و کشور، رشد و تعالی شهر و شهروندان را؛ در کنار ایجاد آرامش و آسایش آن ها را تأمین نماید؛ و البته بدیهی است در این راستا وجود یک شهردار همراه، خلّاق و توانا به عنوان مکمّل ضرورت جدی دارد.

1. موضوعات فرهنگی اجتماعی
1.1. سبک زندگی
1.1.1. الگوسازی برای سبک زندگی شهری
1.1.2. طراحی مسیرها و فرآیندها و ضوابط برای سبک زندگی
1.2. فقه مشاغل و اخلاق حرفه ای (رزق حلال)
1.2.1. تدوین و ایجاد نظام استانداردهای فقه مشاغل و اخلاق حرفه ای برای مشاغل شهر
1.2.2. اعمال نظام استانداردهای فقه مشاغل و اخلاق حرفه ای برای کسبه شهر
1.2.3. ارتقاء شاخص های این نظام در برنامه ای زمان بندی شده
1.3. هویت بخشی به برنامه ریزی فرهنگی شهر توسط متخصصان دینی
1.3.1. حمایت از ایجاد اتاق های فکر تخصصی مورد نیاز شهر، در حوزه های علمیه و دانشگاه ها
1.3.2. بهره برداری از توان علمی موجود در حوزه های علمیه و دانشگاه ها برای برنامه ریزی شهری
1.4. ایجاد زیر ساخت های گردشگری شهر
1.4.1. تغییر در نگاه به گردشگران خارجی، صدور انقلاب اسلامی رسالت گردشگری خارجی
1.4.2. برنامه ریزی برای توزیع گردشگری داخلی در ایام سال و حذف تمرکز در ایام تعطیلات
1.5. مجموعه تفریحات شهری
1.5.1. با رویکرد داخلی
1.5.1.1. تکمیل زنجیره تفریحات سالم شهری
1.5.1.2. ایجاد ورزش های هیجانی (برای تخلیه هیجانات جوانان) مانند راپل، سقوط آزاد، ...
1.5.2. با رویکرد گردشگری و جذب گردشگر
1.6. تغییر نگرش از میراث فرهنگی به موعظه
1.6.1. هدایت گردشگری به سمت موعظه (مدل قرآنی گردشگری)
1.7. ایجاد سیستم اذان شهری به عنوان نماد اسلامیت شهر
1.7.1. بدون آزار رسانی به همسایگان
1.7.2. گستره عمومی شهر
1.8. راه اندازی جلسات نقد و مناظره در موضوعات شهری
1.8.1. ایجاد فرهنگ نقد و مناظره
1.8.2. بهره گیری از نتایج مناظره ها در مدیریت شهری
1.9. ارتقاء فرهنگ ترافیک
1.9.1. به منظور ایجاد آرامش و آسایش شهری
1.9.2. به منظور افزایش فرهنگ انضباط اجتماعی
2. موضوعات عمرانی
2.1. اجرای فاز دوم طرح تفصیلی شهر
2.1.1. تعیین وضعیت تمامی پلاک های شهری به صورت تفصیلی و کامل
2.1.2. اولویت دهی به مناطق نوساز و استاندارد
2.2. حذف سیستم چانه زنی برای ساخت و ساز
2.2.1. اعلام وضعیت ساخت و سازی هر پلاک در موقع استعلام برای خرید
2.2.2. عدم امکان تغییر طرح تفصیلی برای تمامی پلاک های شهری
2.2.3. افزایش سلامت اداری شهرداری
2.3. دو (چند) منظوره سازی احداثات شهری
2.3.1. پیش بینی کاربردهای مدیریت بحرانی در کنار کاربردهای معمول
2.3.2. توجه به ضرورت های شرایط اضطراری در احداثات شهری
2.3.2.1. احداثات خصوصی
2.3.2.2. احداثات عمومی
2.4. توجه به قوانین و ضوابط پدافند غیر عامل در احداثات شهری
2.4.1. در احداثات جدید
2.4.2. در اماکن حیاتی و حساس و مهم
2.5. ایجاد شهر الکترونیک
2.5.1. شاخص سازی و استانداردسازی برای شهر الکترونیک
2.5.2. نمونه سازی شهر الکترونیک در یکی از محلات مستعد
2.5.3. حرکت به سمت مدیریت جامع و یکپارچه شهری
3. موضوعات مدیریتی
3.1. ایجاد نظام پیشنهادات شهری
3.1.1. ایجاد مشارکت مردم و نخبگان در برنامه ریزی های شهری
3.1.2. ایجاد بانک اطلاعات ایده های شهری
3.2. ایجاد نظام مشتری مدار بجای سازمان مدار در شهرداری ها
3.2.1. ایجاد سیستم تک پنجره ای در ارائه خدمات شهری
3.2.2. ایجاد هماهنگی بین دستگاهی برای ایجاد سیستم فوق
3.2.3. تدوین، تکمیل و اصلاح فرآیندهای خدمات به شهروندان
3.3. اصلاح نظام درآمدی شهرداری
3.3.1. شناسایی محل های درآمدی معقول و مناسب برای شهر
3.3.2. حذف درآمدزایی های غیر صحیح در شهر
3.4. اجرای طرح جامع آموزش شهروندی
3.4.1. نیازسنجی آموزشی برای شهر
3.4.2. اجرای آموزش های مورد نیاز شهر
3.5. اجرای طرح جامع پژوهش شهری
3.5.1. نیازسنجی پژوهشی  برای شهر
3.5.2. اجرای پژوهش های مورد نیاز شهر
3.6. حرکت به سمت مدیریت یکپارچه شهری
3.6.1. ایجاد هماهنگی های بین دستگاهی به صورت داخلی
3.6.2. طراحی فرایندهای بین دستگاهی به عنوان مقدمه مدیریت یکپارچه شهری

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد