مهیا شدن امکان خریدوفروش سهام عدالت/تعیین قیمت سهام عدالت پس از بررسی اطلاعات مالی و ارزش دارایی ها

کد خبر: 17526
|
20:06 - 1392/03/11
نسخه چاپی
مهیا شدن امکان خریدوفروش سهام عدالت/تعیین قیمت سهام عدالت پس از بررسی اطلاعات مالی و ارزش دارایی ها
مدیرعامل بورس با بیان اینکه پذیرش سهام عدالت مانند هر شرکت دیگری در بورس انجام می گیرد گفت: ارزش «سهام عدالت» پس از بررسی اطلاعات مالی و ارزش داریی ها مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد،حسن قالیباف اصل در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا درباره عرضه «سهام عدالت» در بورس، اظهار کرد: «سهام عدالت» نیز مانند هر شرکت دیگری اگر سهامی عام و در سازمان ثبت شده باشد قابلیت پذیرش در بوس و فرابورس را دارد.

مدیر عامل بورس با تاکید بر اینکه پذیرش «سهام عدالت» در بورس مشکلی ندارد افزود: شرایط بورس برای پذیرش سهام عدالت باید احراز شود و اگر عرضه این سهام بر اساس دستورالعمل پذیرش بورس صورت گیرد مشکلی وجود ندارد.

قالیباف اصل در خصوص قیمت «سهام عدالت» و اینکه گفته می شود ارزش آن حدود دو میلیون و پانصدر هزار تومان است تصریح کرد: من نمی توانم در خصوص قیمت این سهام پیش بینی داشته باشم به هر حال زمانیکه شرکت به بورس می آید اطلاعات مالی و ارزش دارایی ها آن باید در اختیار قرار گیرد تا سود آوری آن مشخص شود و پس از آن قیمت نهایی تخمین زده شود.

مدیرعامل بورس تاکید کرد: اکنون نمی توان قیمت مشخصی برای سهام عدالت در نظر گرفت چرا که نرخ آن بر اساس سودآوری شرکت ها در نظر گرفته می شود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد